استاندار در همايش خبرنگاران صدا و سيما :

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده " روز چهارشنبه در همايش "خبرنگاران آزاد صدا و سيماي مركز يزد-يادواره شهيد رهبر-" ضمن تبريك عيد سعيد غدير خم، برخي از فضايل بي شمار اميرالمومنين(ع)  را برشمرد  و اظهار داشت: جمهوري اسلامي پس از حكومت حضرت علي (ع) تنها حكومت شيعه جهان  است  اما دشمنان به خاطر اينكه قائل به حكومت ديني نيستند  ،آن را برنمي تابند.
وي با اشاره به عملكرد مثبت صدا و سيما در عرصه هاي انقلاب اسلامي ، دوران دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگي، مقابله با جنگ اقتصادي و.... ، تلاشهاي صورت گرفته در صدا و سيما را ستودني دانست و افزود: رسانه ملي تاكنون نقش خود را به خوبي ايفا كرده است.
استاندار يزد ضمن گراميداشت ياد و خاطره خبرنگاران شهيد به ويژه شهيد غلامرضا رهبر، با اشاره به رسالت خبرنگاران صدا و سيما، گفت: شما پل ارتباطي بين مردم و مسئولان هستيد.
وي  در ادامه نيازهاي معنوي را مهم ترين نياز مردم دانست و ترويج ارزشهاي ديني را از جمله رسالتهاي خبرنگاران برشمرد.
اطلاع رساني و شناخت وضعيت كشور در راستاي اطلاع رساني از ديگر نكاتي بود كه عالي ترين مقام اجرايي استان به آن پرداخت.
فلاح زاده با بيان اينكه خبرنگار بايستي به نقش تربيتي خود معتقد باشد، رفتار متناسب با  آداب، احساسي نبودن، رعايت بي طرفي، حفظ حرمتها در نقدها، شناخت دقيق مخاطب و  رعايت مصالح كشور و نظام در مقابل بيگانگان را از بايدهاي كار خبرنگاري برشمرد.
استاندار يزد از خدمات صدا و سيماي مركز يزد تشكر و قدرداني كرد.
 مديركل صدا و سيماي مركز يزد نيز در سخناني به اهميت مقوله اطلاع رساني پرداخت و رويكرد اصلي معاونت اطلاعات و اخبار را  اطلاع رساني عنوان كرد.
"آسايش" از همكاري 40 خبرنگار آزاد با صدا و سيماي استان يزد خبر داد و گفت: به طور معمول روزانه بيش از 70 خبر از شهرستانها براي پخش در 3 بخش خبر تلويزيون و 5 بخش خبر راديو ارسال مي شود.
وي ضمن قدرداني از حمايت هاي استاندار يزد، خواستار توجه ويژه فرمانداران براي ايجاد دفاتر خبري در شهرستانها شد.