اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت و نوآوری در بین قشر نوجوان و دانش آموز/ مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی در سطح ملی برگزار شود

دومین نشست شورای راهبری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار شد و بر برگزاری این مسابقات در سطح ملی تاکید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد، با بیان اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت و نوآوری در بین قشر نوجوان و دانش آموز، بر برنامه ریزی و تلاش برای برگزاری هرچه بهتر چهاردهمین دوره از مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی به ویژه برگزاری در سطح ملی و با حضور دانش‌آموزان از سراسر کشور تاکید کرد.

در این نشست درباره پیگیری‌ها در سطح ملی، شیوه‌نامه برگزاری، ساختار اجرایی و زمانبندی مسابقات گفت‌وگو و هم‌اندیشی شد.

تاکنون سیزده دوره ی مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور نزدیک به 5000 دانش آموز در بیش از 20 رشته با موضوع علوم و فناوری های نوین بصورت سالانه در استان یزد برگزار شده است.

سیزدهمین دوره این مسابقات نیز با حمایت و همراهی استانداری یزد و با حضور گسترده دانش آموزان استان یزد برگزار گردید و با توجه به تجربه برگزاری دوره مسابقات در سطح ملی بنا به دستور و تاکید استاندار، تلاش می‌شود چهاردهمین دوره بصورت ملی و با میزبانی استان یزد برگزار شود.

گفتنی است دبیرخانه مسابقات در پارک علم و فناوری یزد مستقر است و اداره کل آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همکار و حامی اجرای این مسابقات هستند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات