استاندار یزد:

ایجاد زیرساخت‌های خدماتی باعث توسعه شهرستان می‌شود

استاندار یزد طی بازدید از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و بیمارستان حضرت زینب کبری(س) اشکذر گفت: مشارکت خیرین در استان و ایجاد زیرساخت هایی این‌چنینی به توسعه متوازن هر چه بهتر در مناطق مختلف استان کمک می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " محمدعلی طالبی"  طی بازدید از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) و بیمارستان حضرت زینب کبری(س) اشکذر گفت: استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان اشکذر در پایه گذاری، تکمیل و راه اندازی این بیمارستان، کار بسیار ارزنده و قابل تقدیری است‌.
استاندار یزد در ادامه  با تصریح خدمات خیری " فضل الله شکاری" در شهرستان اشکذر افزود: احداث بیمارستان حضرت زینب کبری(س) باقیات الصالحات ارزشمندی خواهد بود که مردم شهرستان و استان نیز به واسطه آن به نیکی از این خیر بزرگوار یاد خواهند کرد.
" طالبی" همچنین اظهار داشت: در گذشته می‌توانستیم به جای تمرکز بسیاری از خدمات در مرکز استان، آنها را در شهرستان‌های اطراف قرار داده تا با توجه عدم دسترسی آسان مردم به امکانات، محلی برای خدمت به مردم در این شهرستان‌ها باشد.
وی با اشاره موقعیت مناسب بیمارستان حضرت زینب(س) در اشکذر تصریح کرد: خوشبختانه این بیمارستان فراتر از ظرفیت‌های شهرستانی دیده شده و با توجه به موقعیت مناسبی که دارد می تواند خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان نیز ارائه دهد.
استاندار یزد با ابراز امیدواری نسبت به مشارکت خیرین در استان گفت: ایجاد  زیرساخت هایی اینچنینی به توسعه متوازن هر چه بهتر در مناطق مختلف استان کمک می‌کند.
"طالبی" با بیان اینکه روند ساخت بیمارستان تا به امروز مطلوب بوده، اظهار کرد: در هفته گذشته جلسه‌ای پیرامون مسائل و مشکلات بیمارستان با حضور مسئولان شهرستان برگزار و تصمیماتی خوبی در جهت رفع آنها اتخاذ شد تا دغدغه مسائل حاشیه‌ای وجود نداشته باشد و فضا برای ادامه کار پروژه به نحو مطلوبی فراهم شود.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: پیش بینی‌های لازم توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تجهیز بیمارستان انجام شده‌ تا انشاالله بیمارستان در موعد مقرر به بهره برداری نهایی برسد.
"طالبی" ضمن تقدیر و تشکر از جدیت و پشتکار مسئولان شهرستان در پیگیری مسائل و مشکلات بیمارستان، تاکید کرد: دلسوزی، پیگیری و همت موجود در شهرستان اشکذر باید به مثابه الگویی، در جهت توسعه بهتر این شهرستان و  بخش‌ها و مناطق مختلف نیز تداوم داشته باشد.

خبرنگار: بهنام خواجه امینیان
عکاس: رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات