بازدید مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از موسسه خیریه معلولین غدیر یزد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ‌یزد از موسسه خیریه معلولین غدیر بازدید و بر اهمیت نقش موسسات خیریه در توانمندی افراد معلول جامعه تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "حمید عزیز‌یان" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در اين ‌بازدید با تاكيد بر اهميت فعاليت هاي موسسات خیریه و نقش آنها در کمک به افراد کم توان جامعه، گفت: با توجه به شرایط کنونی عملكرد اين سازمانها مي‌تواند در حل بخشی از مشكلات این افراد تاثير به سزايي داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت اشتغال به عنوان یکی از نیازهای اصلی معلولین، ‌ادامه داد: در جامعه امروز فرد بدون مهارت فردی ناتوان شمرده می‌شود اما اگر افرد معلول بتوانند مهارت های شغلی و اجتماعی کافی کسب کنند می‌توانند نقش موثری در جامعه داشته باشند و این در افزایش اعتماد به نفس و همچنین جامعه پذیری آنان نقش به سزایی دارد.
عزیزیان خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد خیریه با کمک ظرفیت های خیرین جامعه می‌توانند کارهای زیادی را در این زمینه ‌انجام دهند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در ادامه از تلاش‌های مدیران و دست اندرکاران موسسه خیریه معلولین غدیر و نیز خیرینی که این موسسه را یاری می‌کنند، تقدير كرد.

گفتنی است موسسه خیریه معلولین غدیر ‌یزد با ایجاد چندین کارگاه دوزندگی، برای معلولین ایجاد شغل کرده است و این افراد با در دست داشتن معرفی نامه از بهزیستی می‌توانند در این کارگاه ها، مشغول به کار شوند.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات