به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ " عباسعلي رضايي " روز دوشنبه در اين ديدار، ضمن تبريك ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خميني (ره)، زنان جامعه ايران را داراي جايگاه ويژه اي دانست و گفت: اين جايگاه به بركت احكام و قوانين اسلام و پيروزي انقلاب اسلامي به وجود آمده است.
وي با يادآوري اصل 20 قانون اساسي در حمايت از حقوق اجتماعي، سياسي، فرهنگي و ... زنان در جامعه، تاكيد حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مد ظله العالي ) در خصوص جايگاه زن مسلمان در جامعه را خاطر نشان كرد.
رضايي در بخش دوم سخنان خود، حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوي تمام زنان جامعه اسلامي دانست و  الگوگيري بانوان از حضرت زهرا (س) در اموري همچون  شيوه زندگاني و همسرداري و تربيت فرزند را خواستار شد.
وي لازمه جامعه اسلامي ايران را نمونه بودن در زمينه عفاف و حجاب بيان كرد و افزود: عفاف و حجاب زن در جامعه يك پوشش مادي و معنوي است.
معاون استاندار تربيت فرزند را يكي از وظايف اصلي زنان دانست و از ارائه طرحي در خصوص  كاهش ساعت كاري بانوان شاغل  در دستگاه هاي اجرايي  خبر داد.
حل مشكلات دوركاري بانوان و برنامه ريزي در زمينه آموزش زنان در خصوص تربيت فرزند از جمله مسائلي بود كه در پرسش و پاسخ از معاون استاندار مطرح شد.
مشاور استاندار و رييس روابط عمومي استانداري يزد نيز در اين جلسه فرا رسيدن سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و روز مادر را گرامي داشت.
" سيد عبدالمجيد قائم محمدي " همچنين از تلاش هاي دفتر امور بانوان در راستاي تكريم بنيان خانواده تشكر و قدر داني كرد.
مشاور استاندار و رييس دفتر امور بانوان و خانواده استانداري نيز در اين جلسه از كسب 3 رتبه ورزشي توسط بانوان شاغل در استانداري يزد خبر داد.
" مريم عبدالحسين زاده " تاكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي ( مد ظله العالي )  در خصوص اشتغال زنان را يادآور شد و خواستار توجه هر چه بيشتر به مقوله خانواده شد.
وي همچنين از برگزاري مسابقه زن شهيده سال در استان در آينده نزديك خبر داد.
مدير كل اداري و مالي استانداري يزد نيز در اين جلسه به تشريح اقدامات اين اداره كل در خصوص رفاه حال كاركنان بويژه بانوان شاغل در استانداري يزد پرداخت.
" محمود زارع رشكوئيه" همچنين از ايجاد تمهيدات لازم در خصوص  دور كاري كاركنان زن داراي فرزند زير 7 سال دستگاه ها در پنج شنبه ها خبر داد.