باید شاهد نمود کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان در تمامی فعالیت ها باشیم

استاندار یزد با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان نیاز به روحیه بسیجی و ایثارگرانه دارد، افزود: این کنگره باید اشاعه دهنده این روحیه در جامعه بوده و در همین راستا کنگره 4000 شهید استان یزد باید به عنوان پیوستی فرهنگی، در همه فعالیت های استان و در بخش های مختلف، نمود داشته باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست مشترک با روسا و نمایندگان کمیته های کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد که به منظور ارائه برنامه ها و اقدامات کنگره ها، برگزار شد، با قدردانی از اعضای کمیته های این کنگره و فرمانده سپاه الغدیر استان، عنوان کرد : امیدواریم با همین روحیه و جدیتی که در ارائه برنامه ها و اقدامات کمیته ها به آن اشاره شد، کنگره بزرگداشت 4000 شهید استان برگزار شود.
استاندار با اشاره شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کنگره با حضور جمع کثیری از مردم، عنوان کرد: با اینحال باید برنامه ریزی‌های خود را برای برگزاری داشته باشیم و در مجموع کرونا را مانع جدی ای برای اثر گذاری این کنگره نمی دانیم.
 دکتر طالبی با بیان اینکه برگزاری کنگره نیاز به روحیه بسیجی و ایثارگرانه دارد، افزود: این کنگره باید اشاعه دهنده این روحیه در جامعه بوده و در همین راستا کنگره 4000 شهید استان یزد باید به عنوان پیوستی فرهنگی، در همه فعالیت های استان  و در بخش های مختلف، نمود داشته باشد.
  رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان یزد افزود: همه دستگاه موظف هستند در اجرای این کنگره حداکثر مشارکت را داشته باشند.
 وی در انتها گفت: فعالین  کمیته های مختلف این کنگره، جدای از  نگاه به سمت خود به عنوان مسئولیتی رسمی، این کار را مسئولیتی دینی، فرهنگی و انقلابی بدانند و با این نگاه می‌توان بهره برداری مناسبی از این کنگره برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات