استاندار یزد:

با توجه به شرایط اقلیمی هر شهرستان، می‌توانیم مدیریت مناسبی در حوزه های کشاورزی و دامپروری استان داشته باشیم

استاندار یزد در مجمع نمایندگان استان یزد، گفت: در مدیریت حوزه های کشاورزی و دامپروری با توجه به شرایط اقلیمی در شهرستانهای مختلف، می‌توانیم مدیریت مناسبی داشته باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه ۱۲ مرداد ماه ۹۸، "محمدعلی طالبی" در نشست مجمع نمایندگان استان که با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، "محمدعلی طهماسبی" معاون امور باغبانی، "مرتضی رضایی" معاون امور بهبود دام و "محمد خالدی" مدیرکل امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی،‌ معاونان استاندار، "مسعود جلالیان" مدیر امور اعتباری و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی و "کریم مهری" عضو شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به مصوبات جلسه هفته گذشته با مدیران جهاد کشاورزی گفت: جمع بندی مصوبات جلسه هفته گذشته پیگیری بعضی از مسائل در سطح استان به صورت جدی بود.
"طالبی" در این جلسه ضمن اشاره به نیازها و پیشنهادات جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: از نمایندگان نهادهای صنفی که مواردی را مطرح ‌کردند و همچنین پاسخگویی مدیران تشکر می‌کنم.
استاندار یزد همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده  عنوان کرد: از سازمان جهاد کشاورزی می خواهم تا با هماهنگی معاون محترم وزیر، پیشنهادات مصوب استان را در صورتجلسه ای مدون کرده و با جدیت پیگیر این مسائل باشند.
وی همچنین تاکید کرد: بسیاری از این موارد از نیازهای ضروری کشاورزی استان است و امیدواریم که بتوانیم از حمایت‌های کشوری مخصوصا در بحث اعتبارات ملی بهره مند گردیم.
استاندار یزد همچنین گفت: با توجه به شرایط اقلیمی شهرستانهای مختلف استان، می‌توانیم مدیریت مناسبی در حوزه های کشاورزی و دامپروری و سایر موارد داشته باشیم.
"طالبی" در پایان سخنان خود با تاکید بر برگزاری مدوام جلسات در جهت تسهیل امور توسعه استان، اعلام کرد: امیدواریم از طریق کارگروه ها و جلساتی که برگزار می‌شود‌، این مسائل را با تدبیر لازم و به خوبی مدیریت کنیم.


★‌خبرنگار: ‌بهنام خواجه امینیان★

★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات