به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی" در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان کشوری و استانی به منظور اجرایی شدن عملیات گازرسانی به شهرستان بافق خاطرنشان ساخت: یکی از روزهایی که در تاریخ این شهرستان ثبت خواهد شد، اول اردیبهشت ماه است که در این روز خواسته دیرینه مردم بافق تحقق پیدا کرد.
امام جمعه شهرستان بافق افزود: امروز تلاش های دولت مردان به ویژه استاندار پرتلاش یزد عملی شده و به لطف خدا شاهد مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهرستان بافق خواهیم بود.
استاندار یزد نیز در این مراسم از تلاش ها و پیگیری های تمامی مسئولان این شهرستان به ویژه امام جمعه این شهر تقدیر کرد و گفت: ارشادات روحانیت در طول تاریخ انقلاب اسلامی یکی از عوامل موفقیت ایران عزیز بوده  که مردم این شهرستان با وجود امام جمعه ای با درایت، ولایتمدار و شایسته از این نعمت برخوردار بوده اند.
وی در ادامه خدمت رسانی به مردم را وظیفه اصلی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در دایره ولایت الهی، ملاک فعالیت و اقدامات مسئولان و مدیران دستگاه ها، خدمت رسانی به مردم جامعه است.
فلاح زاده در ادامه گزارشی از روند پیگیری و به نتیجه رسیدن آغاز عملیات گاز رسانی به شهرستان بافق ارائه و تصریح کرد: راه اندازی ایستگاه مرکزی گاز شهرستان بافق و اجرایی شدن خطوط انتقال گاز به مناطق مختلف این شهرستان اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده و امیدواریم که این پروژه تا پایان سال 90 تکمیل و عملیاتی شود.