استاندار یزد در مراسم رونمایی از المان چتر سلامت عنوان کرد:

بحران کرونا عمق تلاش فعالین حوزه سلامت را به جامعه نمایاند

استاندار یزد با اشاره به ایثارگری های مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا عنوان کرد: بحران کرونا عمق تلاش فعالین حوزه سلامت را به جامعه نمایاند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" در مراسم رونمایی از المان چتر سلامت که صبح روز چهارشنبه 19 فروردین در محل بوستان پرستار و در آستانه میلاد منجی بشریت و به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) ، عنوان کرد : جا دارد از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و دیگر دستگاه ها، افراد و گروه هایی که در کنار مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا ایستادند، تقدیر و تشکر کنم.  
دکتر طالبی با بیان اینکه در کنار همه آسیب ها، یکی از برکات این بحران، همدلی بیشتر بخش های مختلف جامعه با یکدیگر بود، ادامه داد: جامعه هیچگاه به اندازه امروز به عمق زحمات فعالین حوزه سلامت در راه تامین سلامت مردم واقف نبوده و این بیماری موجب شد به صورت عینی این زحمات مشاهده شود.
استاندار با اشاره به افزایش همدلی دولت و مردم و اقدامات گروه های مختلف مردم برای مقابله با کرونا عنوان کرد: بروز و ظهور ظرفیت ها در جریان مبارزه با کرونا در استان، از جمله دستاورد های مبارزه با این بیماری بود.
ولی افزود: باید از این ظرفیت ها به عنوان سرمایه ای ارزشمند برای توسعه استان بهره ببریم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات