استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده " در پيامي به مناسبت گراميداشت روز جهاني كارگرآورده است:
در فرهنگ متعالي دين مبين اسلام مسئله كار، تلاش و پويائي از جايگاه بسيار مهم و والائي  برخوردار است تا جائيكه در آموزه هاي ارزشمند اسلام ناب محمدي(ص)، عبادت به 10 قسمت تقسيم شده كه 9 قسمت از آن را كار و كسب روزي حلال به خود اختصاص داده است .
اجراي پروژه ها ، توليد محصولات بخشهاي صنعتي- معدني و كشاورزي، ارائه خدمات متنوع به آحاد جامعه و ... همگي مرهون كار و تلاش قشر خدوم كارگر  است. بي ترديد بخش وسيعي از دستاوردهاي عظيم نظام الهي جمهوري اسلامي ،  مرهون سختكوشي،جديت و قناعت كارگران متعهد اين مرز و بوم است كه با تلاش بي وقفه و اميد آفرين خود ، در راستاي پيشرفت و سربلندي و بالندگي ايران اسلامي قدم  بر مي دارند. از همين منظر است كه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) پس از آنكه حيات يك ملت را مرهون كار و كارگر برشمردند، فرمودند: "كارگران از ارزشمند ترين طبقه و سودمند ترين گروه در جامعه ها هستند" و رهبر معظم انقلاب اسلامي؛ حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) نيز  می فرمایند:  "شما كارگرها نقش مهمي در كشور داريد، بار اصلي توليد، روي دوش شماست." و مسلم است كه  نامگذاري امسال به "سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" اهميت توجه افزونتر به اين قشر  و حمايت از كارگران را  در راستاي منويات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) بيش از پيش واضح و مبرهن مي سازد.
بي شك روز جهاني كارگر، فرصتي ارزشمند و  مناسب است تا ضمن ارج نهادن به تلاش كارگران عزيز و زحمتكش، به اهميت، جايگاه و نقش كارگران، به عنوان  بازوان توانمند توليد ملي، بيش از آنچه كه پيش از اين رقم خورده است، توجه و علاوه بر اين  فرهنگ كار و تلاش و سازندگي اصلاح ، تقويت و اشاعه  داده شود.
 اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي والامقام کارگر، اين روز را به  جامعه کارگران استان يزد تبريك و تهنيت عرض نموده و موفقيت همگان را در راستاي آرمان هاي بلند امام راحل(ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند منان مسئلت مي نمايم.