استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ " محمد رضا فلاح زاده " روز چهارشنبه در سومين جلسه ستاد توسعه بخش كشاورزي ، گفت: ستاد توسعه بخش كشاورزي در حال برنامه ريزي در خصوص اجراي هر چه بهتر سياست هاي  دولت در اين زمينه و چگونگي توسعه صحيح بخش كشاورزي در اين راستا است.
وي همچنين از در حال  بررسي بودن تعدادي از طرح هاي دامداري و صنايع تبديلي در كارگروه ويژه خبر داد و افزود: اين طرح ها در آينده نزديك به بانك كشاورزي ارائه مي شود تا بانك عامل واحدهاي مربوطه را حمايت نمايد.
استاندار يزد ادامه داد: برنامه ريزي در خصوص توسعه بخش كشاورزي، نيازمند اطلاعات كامل درباره آب و زمين است كه فرمانداران بايد شناسايي در اين زمينه را در اولويت كاري خود قرار دهند.
وي همچنين از اجراي طرحي در خصوص شناسايي و ايجاد اشتغال پايدار براي افراد داراي تحصيلات دانشگاهي در رشته كشاورزي و رشته هاي جانبي آن و نيز افراد با تجربه در زمينه كشاورزي توسط فرمانداران در هر شهرستان خبر داد.
وي در پايان بر جذب بودجه اختصاص يافته به هر شهرستان توسط فرمانداران تاكيد كرد.
 معاون برنامه ريزي استاندار نيز خواستار برنامه ريزي هر چه بهتر فرمانداران در راستاي ساماندهي بخش كشاورزي در شهرستان ها شد.
" محمد رضا بابايي " گفت: هر شهرستان كه در زمينه توسعه كشاورزي طرح هاي مطلوبي را ارائه كند ميزان بيشتري از بودجه مرتبط را به خود اختصاص خواهد داد.
در اين جلسه پيرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.