برگزاری انتخابات استان یزد در سلامت کامل

استاندار یزد در روز انتخابات و پس از بازدید از ستاد و شعب اخذ رای 7 شهرستان استان در نشستی خبری حضور یافت و با اشاره به تعامل و همکاری مناسب هیأت‌های اجرایی و نظارتی و کاهش چشمگیر اعتراضات از سوی کاندیداها به ستاد انتخابات به نسبت دیگر دوره ها،عنوان کرد: با توجه به برآوردهای صورت گرفته این انتخابات در سلامت کامل برگزار شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست خبری ای که ساعت 21:30 روز جمعه 2 اسفند ماه در استانداری یزد برگزار شد، با بیان این‌که فرآیند برگزاری انتخابات در تمامی شهرستان ها بر اساس دستورالعمل ها انجام شده است، ادامه داد: انتخابات در تعامل و همکاری مناسب هیأت‌های اجرایی و نظارتی برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات شاهد کاهش چشمگیر اعتراضات از سوی کاندیداها به ستاد انتخابات به نسبت دیگر دوره ها بودیم و با توجه به برآوردهای صورت گرفته این انتخابات در سلامت کامل برگزار شده است.
استاندار در خصوص استقبال مردم از انتخابات عنوان کرد: تا ساعات پایانی زمان رسمی انتخابات، حضور مردم روال معمولی داشت ولی در دو ساعت اخیر شاهد افزایش حضور مردم پای صندوق ها هستیم که موجب تمدید زمان اخذ رای تا ساعت 22 شد.
وی ادامه داد: در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی همیشه نرخ مشارکت استان یزد معادل متوسط کشوری بوده است.
طالبی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته شده در خصوص میزان مشارکت استان در دوره فعلی انتخابات مجلس عنوان کرد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نرخ مشارکت مردم در استان بالاتر از میانگین کشوری خواهد بود.
استاندار در بخشی دیگری از سخنان خود با اعلام خبر برگزاری جلسه کمیته پدافند زیستی استان ادامه داد: تاکنون بیماری که نتیجه آزمایش آن ویروس کرونا را داشته باشد تأیید نشده است.
وی در انتها از مردم خواست تمام هشدارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی را در خصوص ویروس کرونا جدی گرفته و رعایت کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات