برگزاری ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست استاندار یزد

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد،با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم، عنوان کرد: خوشبختانه طی هفته های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه سامان یافت که نتیجه آن رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی در سطح استان بود.
استاندار با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی گفت: امیدواریم پروتکل های بهداشتی در ایام عزاداری پیش رو نیز مانند مراسم های دهه اول محرم به خوبی رعایت شوند.
وی با ابراز نگرانی نسبت به احتمال افزایش آمار مبتلایان به بیماری های حاد تنفسی همچون آنفولانزا و کرونا در فصل پاییز، عنوان کرد: در آستانه این فصل باید پروتکل‌های بهداشتی به صورت سختگیرانه اجرا شود.
دکتر طالبی با اشاره به فداکاری و مظلومیت کادر درمان در جریان مبارزه با کرونا، اظهار داشت: مسئولین و دیگر اقشار جامعه وظيفه دارند با اقدامات خود فشار کاری و خطر را از کادر بهداشت و درمان دور کنند.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در جلسات مختلف بر لزوم ایجاد امنیت روانی برای خانواده ها تایید کرده ایم و اطمینان بخشی به خانواده را کلید بازگشایی موفق مدارس می دانیم.
وی با بیان اینکه مدیران و معلمین باید در صف اول دفاع از طرح بازگشایی مدارس باشند، عنوان کرد : همدلی و یکصدایی نقش بسیاری در اجرای موفق این طرح خواهد داشت.
استاندار در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نبود امکان تامین تجهیزات آموزش مجازی برای برخی از دانش آموزان گفت: می توان با هدایت بخشی از توان خیرین و مشارکت های اجتماعی در استان به سمت مدارس و دانش آموزان کم بضاعت، گام های موثری برای رفع این مشکل برداشت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات