برگزاری نشست فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی اقدامات، ظرفیت ها و برنامه های یزد در این حوزه

نشست فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی اقدامات و فعالیت ها، برنامه ها، مسائل و ظرفیت های یزد در این حوزه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر دهنوی؛ رییس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان و نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، دکتر طالبی؛ استاندار یزد، نمایندگان استان در مجلس  اسلامی، دکتروحدت، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، مسئولینی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
دکتر طالبی پس از برگزاری این نشست و با اشاره به گزارش های ارائه شده در خصوص برنامه ها و اقدامات استان به منظور استقرار اقتصاد دانش بنیان و نظام نوآوری و فناوری، عنوان کرد: در این نشست برنامه های اولویت دار استان و پیشنهادات تدوین شده ذیل طرح "یزد؛ پایلوت اقتصاد دانش بنیان" ارائه گردید که با استقبال رئیس و اعضای فراکسیون مواجه شد.
وی افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد پیشنهادات استان به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته و از ظرفیت بررسی مجلس در قانون بودجه 1400، برای تحقق آنها بهره گرفته شود.
وی ادامه داد: با کمک کمیسیون های تلفیق و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اعتبارات لازم برای اجرای برخی طرح های استان در حوزه اقتصاد دانش بنیان تامین می شود.
استاندار در انتها با اشاره به اخذ مصوباتی در خصوص اجرای طرح جامع پارک علم و فناوری و کمک به فعالیت های دانشگاه های استان در حوزه نوآوری و فناوری عنوان کرد: بر اساس این مصوبات مقرر شد با حمایت دستگاه های ملی و صندوق پژوهش و نوآوری کشور، موارد فوق پیگیری و محقق شوند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات