برگزاری نشست مشورتی بخشداران استان به مناسبت روز ملی روستا و عشاير

نشست مشورتی بخشداران استان به مناسبت روز ملی روستا و عشاير با حضور مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهای استانداری در ابتداي اين نشست که در روستاي گردكوه از توابع بخش مركزي شهرستان مهريز برگزار شد ضمن گراميداشت روز ملي روستا و عشاير و با اشاره به نحوه گرامیداشت اين روز، ‌گفت: لازم است تقدير و تشكر از عوامل اثرگذار در روستاها به مناسبت روز روستا در دستوركار بخشداران و مسئولان محلي روستاها قرار گيرد.
«محمود زارع رشكوئيه» ادامه داد: منشور حقوق شهروند‌ی از اقدامات خوب و ارزشمند دولت تدبير و اميد است و بخشداران بايد با حضور در روستاها به همراه برخی از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان و استقرار ميز خدمت در روستاها به اجرايي كردن اين مهم كمک كنند.
‌وی با بيان تجربيات موفق برخي بخش‌هاي استان، افزود: بخشداران علاوه بر رصد و نظارت بر اجراي پروژه‌ها و هزينه‌كرد صحيح اعتبارات دهياري‌ها، از اجراي برخي پروژه‌هاي عمراني با همكاري و مشاركت دستگاه‌‌هاي اجرايي استان غافل نشوند.
گفتني است در اين نشست در رابطه با موضوعاتي همچون نحوه گراميداشت روز ملي روستا، نظارت فني بر پروژه‌هاي عمراني، قوانين مالي و معاملاتي و تسهيلات اشتغال‌زايي روستايي تبادل نظر و هم‌انديشي شد و هر یک از بخشداران به بيان تجربيات خود در این رابطه پرداختند.

★‌خبرنگار: ‌مجتبی ‌مختاری★
‌★‌عکس: ‌مجتبی مختاری★
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات