با حضور استاندار صورت پذیرفت؛

برگزاری هجدمین همایش ملی حسابداری ایران به میزبانی دانشگاه یزد

هجدهمین همایش ملی حسابداری ایران با حضور استاندار یزد و معاون وزیر اقتصاد و دارایی و جمعی از مسئولان ملی و استانی به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در این همایش ملی با اشاره به موفقیت ها و شاخصه های استان یزد در بیست و شش سال صدرنشینی کنکور سراسری، جایگاه دوم معدنی کشور، جایگاه چهارم صنعتی کشور و دیگر رتبه های ممتاز در بخش های مختلف گفت: این ویژگی ها به روشنی بیانگر این موضوع است که استان یزد می‌تواند در عرصه های مختلف کشوری، سرآمد باشد.
وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردها و اولویت های اصلی یزد توسعه اقتصاد دانش بنیان است، اظهارداشت: اهمیت ویژه به حوزه علم و فناوری را در کنار تحقق شاخص های حکمرانی خوب، به عنوان یکی از الگو های توسعه استان دنبال می‌کنیم.
دکتر طالبی ادامه داد: با نگاه به شاخص های حکمرانی خوب همچون قانون گرایی، شفافیت و مسئولیت پذیری در می یابیم این شاخص ها با موضوع حسابداری و حسابرسی نیز در ارتباط است.
استاندار یزد در پایان ابراز امیدواری کرد خروجی و دستاورد این همایش بتواند به ترمیم و رشد شاخص های این حوزه در کشور کمک کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات