استاندار یزد در نشست کارگروه بهره وری استان یزد مطرح کرد؛

برگزاری همایش بهره وری به میزبانی یزد؛ دروازه بسیار خوبی برای ورود جدی به این عرصه/ عزم جدی استان برای تحقق سهم 40 درصدی بهره وری در برنامه رشد اقتصادی استان/ فرهنگسازی؛ لازمه افزایش بهره وری در حوزه های مختلف

دکتر فاطمی با اشاره به هدفگذاری رشد اقتصادی 8.3 درصدی برای استان یزد خاطرنشان کرد: در این برنامه، سهم 40 درصدی برای بهره وری لحاظ شده و باید برنامه ریزی جدی برای تحقق این سهم صورت گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست کارگروه بهره وری استان یزد به ریاست استاندار یزد و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد. دکتر فاطمی در این نشست، با قدردانی از عوامل برگزاری دوازدهمین همایش ملی بهره وری در استان یزد، گفت:
این همایش برای نخستین بار خارج از پایتخت و به میزبانی یزد برگزار شد و مورد استقبال دستگاه ها و صاحب نظران این حوزه قرار گرفت.
وی با اشاره به اظهار رضایت از کیفیت برگزاری همایش از سوی مدعوین، اظهارداشت: این همایش می تواند الگویی برای برگزاری همایش ها، سمینارها و کنفرانس ها باشد.
استاندار یزد در ادامه برگزاری همایش بهره وری به میزبانی یزد را دروازه بسیار خوبی برای ورود جدی استان به عرصه بهره وری دانست و بر گسترش فعالیت های استان در این حوزه تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه از این مقطع به بعد، باید تمرکز استان بر تحقق محورهای سند یزد نوین باشد، افزود: یکی از اقدامات مهم لازم الاجرا در این حوزه، تبیین دقیق و عالمانه ابعاد مختلف این سند برای اقشار مختلف جامعه است.
دکتر فاطمی با اشاره به هدفگذاری رشد اقتصادی 8.3 درصدی برای استان یزد خاطرنشان کرد: در این برنامه، سهم 40 درصدی برای بهره وری لحاظ شده و باید برنامه ریزی جدی برای تحقق این سهم صورت گیرد.
استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه « تحقق بهره وری» با «فرهنگسازی در خصوص آن» با یکدیگر رابطه مستقیم دارند، گفت: در زمینه تبیین اهمیت این موضوع و ارائه آموزش های مربوطه؛ به صورت هنرمندانه، اقدامات لازم صورت گیرد.
​​​​​​​ دکتر فاطمی اضافه کرد: افزایش بهره وری در صنایع و معادن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم باید مورد توجه جدی این مجموعه ها قرار گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات