بهبود شاخص های توسعه یافتگی استان، مرهون بسترهای مناسب امنیتی است

استاندار یزد با بیان اینکه امنیت، رکن اصلی توسعه پایدار است، عنوان کرد: بهبود و بالا رفتن شاخص های توسعه یافتگی در استان، مرهون بسترهای مناسب امنیتی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست مشترک با سردار بهدانی فر؛ فرمانده نیروی انتظامی استان و معاونینش که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با تبریک این هفته و اشاره به تلاش ها و فداکاری های مجموعه عوامل ناجا گفت: در حوزه های مختلف از جمله مبارزه با مواد‌مخدر، جلوگیری از ورود اتباع بیگانه غیر مجاز و دیگر موارد، شاهد فعالیت های موثر نیروی انتظامی هستیم که نتیجه آن بهبود شاخص های امنیتی در استان است.
وی با بیان اینکه امنیت، رکن اصلی توسعه پایدار است، عنوان کرد: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشور بوده و از همین جهت نقش و جایگاه آن در جامعه حائز اهمیت است.
استاندار با بيان اینکه بالا بودن شاخص های توسعه یافتگی در استان مرهون بسترهای مناسب امنیتی است، ادامه داد: اخیرا استان موفق به کسب جایگاه اول کشور در زمینه امنیت سرمایه گذاری شده که بسیاری از مولفه های این شاخص مربوط به مواردی است که نیروی انتظامی در آن نقش داشته است.
استاندار افزود : مجموعه اقدامات دستگاه های امنیتی و انتظامی در کنار فعالیت های دستگاه های دولتی و نهادهای متولی جذب سرمایه گذاری، موجب کسب این جایگاه برای استان شده است.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در شرایط کنونی از طرفی باید  هوشیاری لازم برای حفظ و تامین امنیت را داشته باشیم و از سوی دیگر با ارتباط و همراهی نزدیک با مردم و افزایش سطح اعتماد عمومی، زمینه های ارتقای امنیت را فراهم آوریم.
استاندار در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به همکاری و تعامل نزدیک دستگاه های عضو شورای تامین استان گفت: این همکاری ها موجب کنترل بهتر چالش های امنیتی در سطح استان شده است. 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات