استاندار یزد در نشست بررسی مسائل پروژه سه چاهون بافق خبر داد :

بهره برداری از چندین پروژه بزرگ استان تا پایان سال با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد ریال

استاندار یزد با بیان اینکه پروژه های گندله سه چاهون بافق، انتقال آب خلیج فارس، بندر خشک پیشگامان و... از جمله پروژه هایی هستند که تا پایان سال در استان به بهره برداری می رسند عنوان کرد: این پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان، برای حدود سه هزار نفر شغل ایجاد می کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی پس از نشست بررسی مسائل و چالش های پروژه گندله سازی سه چاهون بافق که با حضور جمعی از مسئولین و نمایندگان این پروژه در محل فرمانداری بافق برگزار شد در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز یزد، با بیان اینکه استان تا پایان سال شاهد افتتاح چندین پروژه در سطح ملی خواهد بود عنوان کرد: پروژه های گندله سه چاهون بافق، انتقال آب خلیج فارس، بندر خشک پیشگامان و... از جمله آنها هستند.
وی افزود : این پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان، برای سه هزار نفر شغل ایجاد می کنند.
دکتر طالبی با اشاره به بازدید از پروژه های بزرگ در جریان سفر به بافق گفت : پروژه سه چاهون و فاضلاب شهر بافق از جمله این بازدید ها بودند.
استاندار ادامه داد: کار اجرایی پروژه گندله سه چاهون بافق اتمام یافته و در مرحله عیب یابی است و پروژه فاضلاب شهر بافق نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
وی همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده در سفر به بافق عنوان کرد: در این نشست بر تداوم روند سرمایه گذاری در بافق با رویکرد ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف تاکید شد.
وی در انتها بر آمادگی استان برای کمک به رفع مسائل این پروژه ها تاکید کرد.
شایان ذکر است پیش از این نشست،استاندار یزد از پروژه بزرگ گندله سازی سه چاهون بازدید و عملکرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات