با حضور استاندار یزد صورت گرفت:

بهره برداری از ۴۹ پروژه شهرستان مهریز

با حضور استاندار یزد ۴۹ پروژه در شهرستان مهریز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، همزمان با پنجمین روز از هفته بزرگداشت دولت با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد ، فرماندار، امام جمعه و تعدادی از مسئولان محلی در حوزه شهری و روستاهای بخش مرکزی شهرستان مهریز آغاز شد.
استاندار یزد در جریان این افتتاح ها با اشاره به ظرفیت های مناسب شهرستان مهریز عنوان کرد: در سایه تعامل بین مسئولان منطقه با مرکز استان بهتر می‌توان به اهداف نظام و دولت در راستای خدمت به مردم رسید که این وضعیت در مهریز وجود دارد.  
 
شایان ذکر است در اجرای طرح‌ های افتتاح شده در دهه فجر مهریز که در بخش های فرهنگی، آموزشی، میراث فرهنگی، مخابراتی، بهداشتی و ورزشی اجرا شد، ۱۸۵ میلیارد تومان از سوی دولت، بخش‌خصوصی و با مشارکت خیران منطقه هزینه و یا سرمایه گذاری  شده است.
با اجرای این طرح‌ها که بخش عمده آنها در مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز قرار دارد زمینه اشتغال ۲۹۵  نفر در منطقه فراهم شد و بهره برداری از این طرح ها نقش مهمی در جهش تولید و تحقق اهداف نظام اسلامی دارد.

لازم به ذکر است بازدید از پروژه های در حال تکمیل، آغاز عملیات اجرایی پروژه پزشکی قانونی، عملیات اجرایی مجتمع آموزشی 12 کلاسه، بازدید از عملیات زیرکوبی پروژه راه آهن یزد - اقلید، حضور در کارگروه توسعه مهریز، افتتاح کارخانه کاشی نیلگون و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن از جمله برنامه های سفر یکروزه استاندار به مهریز بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات