استاندار یزد در برنامه تجلیل از دست اندرکاران پویش هر هفته الف. ب ایران عنوان کرد:

بهره برداری از 35 پروژه صنعت آب و برق استان یزد در قالب پویش هر هفته الف. ب ایران

استاندار یزد در برنامه تجلیل از دست اندرکاران پویش هر هفته الف. ب ایران گفت: تاکنون از 35 پروژه صنعت آب و برق استان یزد در قالب پویش هر هفته الف. ب ایران بهره برداری شده است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش هر هفته الف. ب ایران که به صورت  ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو برگزار شد، گفت: از ابتدای اجرای پویش هر هفته الف. ب در ایران، تاکنون ۳۵ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف آب و برق در استان یزد به مرحله بهره برداری رسیده است.
وی به نقش توسعه و تامین زیرساخت های حوزه آب و برق در امنیت خاطر و احساس رضایت مردم اشاره کرد و اظهارداشت: با اجرای طرح های حوزه آب و برق در قالب پویش هر هفته الف. ب ایران، سطح ارائه خدمات شرکت های آب و برق به مردم استان به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.
دکتر طالبی با اشاره به تاکید وزارت نیرو و همراهی سازمان های زیر مجموعه این وزارت خانه در به ثمر نشاندن طرح های دو حوزه آب و برق، خاطرنشان کرد: با حمایت هایی که از طریق دولت و دستگاه های دولتی در استان انجام شد، توانستیم طرح های این دو حوزه مهم و حیاتی را در اکثر شهرستان های استان یزد به بهره برداری برسانیم.
استاندار یزد تصریح کرد: بخشی از این طرح ها چند ماه پیش با حضور وزیر نیرو افتتاح شد و امیدواریم که تا سال آینده نیز بتوانیم تعدادی از طرح های در دست اجرا در حوزه های آب و برق را به مرحله بهره برداری برسانیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران حوزه های آب و برق استان یزد، گفت: همه مدیران استان باید در فرصت باقی مانده از پایان دولت دوازدهم تمام تلاش خود را جهت گسترش ارائه خدمات به مردم به کار گیرند.
وی افزود: در این راستا لازم است پروژه های نیمه تمام به اتمام رسیده و  اقدامات ضروری به عنوان یک کار ماندگار در استان و شهرستان ها پایه گذاری شود.
استاندار یزد یکی از پروژه های اولویت دار یزد را پروژه رینگ آب شهری یزد عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه و دیگر پروژه های حیاتی در حوزه های آب و برق باید در فرصت باقی مانده نهایی و به مرحله بهره برداری برسد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال های اخیر اتفاقات خوبی در دو حوزه مذکور رقم خورده است و بخشی از مسائل و مشکلات سال های گذشته، در حال پیگیری و رفع است.
دکتر طالبی در پایان اظهارداشت: پیگیری مباحث مربوط به احداث نیروگاه در شهرستان های کمتر برخوردار و آغاز عملیات خط انتقال آب از عمان و خط دوم خرسان و بهره برداری از خط انتقال آب خلیج فارس تا سال آینده، از جمله مباحث مهمی است که در چند سال اخیر در حال نهایی شدن است.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از دست اندرکاران پویش هر هفته الف. ب ایران در یزد و اعطای لوح تقدیر از سوی وزارت نیرو به استاندار، از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها رونمایی شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات