جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان:

بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونا راه اندازی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان رو به اتمام و زنگ خطر کمبود تخت و وضعیت هشدار به صدا درآمده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «احمد ترحمی» معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان از ضرورت راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی خبر داد و تاکید کرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی رو به اتمام و زنگ خطر کمبود تخت و وضعیت هشدار به صدا درآمده است.
ترحمی ادامه داد: برای پیشگیری از بحرانی بزرگ‌تر، در اسرع وقت امکان سنجی و شرایط برپایی بیمارستان صحرایی برای پذیرش بیماران کرونایی در دستور کار قرار گرفته است.
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان افزود: برای برپایی و استقرار بیمارستان صحرایی، با قید فوریت‌ از مدیران کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استانداری خواسته شده است همکاری دستگاه‌های مربوطه و تمام توان استان به کار گرفته شود.
ترحمی در رابطه با وضعیت کنونی استان نیز گفت: متاسفانه استان یزد در شرایط بحرانی به لحاظ همه‌گیری و شیوع بیماری کرونا قرار دارد و با وجود همه اقدامات و هشدارها، همچنان شاهد رعایت نشدن پروتکل‌‎ها در سطح جامعه و در بین مردم و خانواده‌ها هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان ‌سخنان خود خاطرنشان کرد: بیشترین نمونه درگیری و علائم ابتلا به کرونا نیز برحسب غربالگری‌های صورت گرفته ناشی از مهمانی‌های خانوادگی و اجتماعات بدون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک است.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات