استاندار یزد:

بینش، آگاهي و شناخت زيربناي همۀ حركتها و شكوفايي‌هاست

استاندار يزد به مناسبت فرا رسيدن نهم و دوازدهم دي ماه روز بصیرت و سالروز سفر پُر بركت رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدّظله العالي) و روز يزد پیامی صادر کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» به شرح زیر است:
بسمه تعالی
ماه دي براي استان يزد ماهي پر از خاطرات شيرين و به ياد ماندني و براي ايران اسلامي يادآور رخدادي مؤثر و سرنوشت ساز و حماسه اي ماندگار و دشمن شكار است.
نهم دي ماه روزي كه عزم ملّي در مقابله با استكبار جهاني و تجديد ميثاق با امام و رهبري و پيمان با آرمان شهيدان و شاهدان تجلي كرد، همدلي و وفاق اجتماعي رخ نموده و بدخواهان ملت و انقلاب و استكبار را مأيوس نمود.
آري اين چنين است كه بينش، آگاهي و شناخت زيربناي همه حركتها و شكوفايي هاست و توسعه فرهنگي بدون معرفت و بصيرت ممكن نيست و اميد كه همواره چشمهاي خود را در نگاه عميق به آنچه از ذهن پليد استكبار و سلطه طلبان مي گذرد بيدار و روشن نگهداريم.
و دوازدهم دي ماه سالروز ورود پرشكوه، اميدبخش، مسرّت بار و لبريز از معنويت و بركت رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدّظله العالي)  به استان دارالعباده و دارالعلم يزد مي باشد.
سفري كه علاوه بر بركات مادي، شهر و ديار قنات، قنوت و قناعت را از صفا و عشق و نور و معنا لبريز ساخت و از اشكهاي شوق و چشمه هاي مهر و بوي نرگس و نسرين آكنده ساخت و حضور با عظمت و شورآفرين مردم در استقبال مراد خويش كه نشانه اي از وابستگي عميق اين خطّه به اسلام و قرآن و انقلاب و ولايت است، سند افتخاري شد ماندگار و يادگاري شد در تاريخ حماسه هاي اين مرزو بوم.
اينجانب اين روز عزيز و پُر خاطره را گرامي مي دارم و از مردم عزيز و جوانان برومند و هميشه در صحنه اين ديار ضمن عرض ارادت و احترام مي خواهم تا در پاسداري از اصالت ها، معنويت ها، اخلاق و ارزشهاي اسلامي و ميراث ماندگارعشق و شهادت و فرهنگ ريشه دار دارالعباده با ژرف نگري تلاش و تكاپو نمايند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدّظله العالي) استان يزد را مركز دانش و هنر و كار و ابتكار و ايمان دانستند و بر نخبه پروري و خيل عظيم نخبگان اين ديار عنايت داشتند، نكته اي كه ما را به ياد جمله اي زيبا و رهگشا از حضرت امام خميني(ره) مي اندازد كه فرمودند: يزد هميشه با عقل و درايت اداره شده است و بايد نمونه اي باشد براي همه استانها.
در پايان اتحاد و اتفاق و همدلي و همزباني امّت اسلامي و سربلندي ملّت شريف ايران و حسن روز افزون دارالعباده و دارالعلم یزد را از خداوند منّان خواستارم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات