سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مطرح کرد:

تاثیرگذاری سازمان‌های مردم‌نهاد خیریه در حل مشکلات نیازمندان جامعه

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ‌یزد از دو سازمان مردم‌نهاد استان بازدید کرد و در این بازدیدها بر نقش تاثیرگذار تشکل‌های غیردولتی خیریه در حل مشکلات نیازمندان جامعه تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "حمید عزیزیان" سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه معاونین و کارشناسان حوزه سازمان‌های مردم نهاد ‌از شبکه فعالین ازدواج استان و موسسه خیریه فروغ جواد بازدید کرد.
عزیزیان در این بازدیدها با تاکید بر اهمیت فعالیت های خیرین استان و موسسات خیریه و نقش آنها در کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار جامعه، گفت: با توجه به شرایط کنونی، عملکرد این سازمان ها می تواند در حل بخشی از مشکلات نیازمندان تاثیر به‌سزایی داشته باشد.
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ادامه داد: سازمان های مردم نهاد و خیریه استان یزد با وجود تمام مشکلات و محدودیت ها، دستاوردها و نتایج بسیار ارزشمندی را داشته و همواره در زمینه کمک به محرومان و نیازمندان جزو برترین موسسات کشور بوده‌اند.
وی افزود: از ویژگی بارز ‌خیرین استان این است که در تمام زمینه هایی که جامعه نیاز دارند، مشارکت نموده و هرگز نگاه تک بعدی و خاصی ندارند.
عزیزان در پایان از تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مدیران و دست اندرکاران این موسسات و نیز خیرینی که این تشکل های غیردولتی را یاری می کنند، تقدیر کرد.
گفتنی است شبکه فعالین ازدواج در زمینه تسهیل ازدواج پایدار در استان فعالیت می‌کند و تاکنون تعداد زیادی از جوانان استان با حمایت های این موسسه تشکیل خانواده داده اند.
همچنین موسسه فروغ جواد نیز با بهره گیری از ظرفیت و توان خیرین استان اقدامات بسیاری را در راستای کمک به نیازمندان واقعی استان و همچنین بازسازی عتبات عالیات نموده است.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات