تجلیل استاندار از کارآفرینان برتر استان یزد

استاندار در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر یزد، از ۶ کارآفرین برتر استان تجلیل کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان که با حضور جمعی از مسئولین و نمایندگان بخش خصوصی در سالن کوثر استانداری برگزار شد، گفت: یزد همواره از استان های سرآمد در حوزه های کارآفرینی کشور بوده است.
دکتر طالبی با بیان اینکه وجه تمایز توسعه یافتگی استان یزد نسبت به دیگر مناطق توسعه یافته کشور، نقش برجسته بخش خصوصی در استان است افزود:  بخش خصوصی استان بدون اتکا به حمایت دولتی وارد عرصه های کارآفرینی  شده اند که نشان از توانمندی های بالای آنها دارد.
استاندار یزد در ادامه عبارت «از سترون خاک تا حماسه شکفتن در کویر» را گویای فعالیت کارآفرینان یزدی در طول یکصدسال گذاشته دانست و گفت: همت بالا و تلاش های خستگی ناپذیر کارآفرینان را ارج می نهیم و امیدواریم که در این راستا دستگاه های دولتی استان بیش از پیش در کنار کارآفرینان قرار گرفته و نقش برجسته ای را در تسهیل در امور کارآفرینی ایفا کنند.
وی خاطرنشان کرد: با همت اداره کل صمت استان، یزد جزو استان های اول و پیشتاز کشور در زمینه برگزاری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شناخته می شود.
دکترطالبی با اشاره به تلاش های انجام شده برای کاهش نرخ بیکاری استان یزد، تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده، استان یزد توانست بیشترین کاهش نرخ بیکاری در فصل های بهار و تابستان را در بین استان های کشور به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: از دیگر رتبه های برتر استان یزد در حوزه کسب و کار، رتبه اول امنیت سرمایه گذاری در کشور است .
استاندار یزد با بیان اینکه در استان یزد  مفهوم کارآفرینی با مسئولیت اجتماعی عجین شده است، گفت: در استان کارآفرینانی را داریم که به مسائل اجتماعی بسیار اهمیت می دهند و در انجام کارهای خیرخواهانه پیشرو هستند.
وی با اشاره به نقش آفرینی کارآفرینان در بحران کرونا، اظهارداشت: در این مقطع حساس کارآفرینان استان به صورت کاملا خودجوش پا به میدان گذاشته و اقدامات ارزشمندی را سامان دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات