نماينده ولي فقيه در سپاه الغدير:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ حجت الاسلام والمسلمين"  سبحانيان " روز دوشنبه در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيد"محمد منتظر قائم " و حادثه صحراي طبس كه با حضور نماينده ولي فقيه  در استان و امام جمعه يزد، جمعي از مسئولان  و آحاد مردم شهيد پرور استان يزد  در محل مسجد روضه محمديه يزد برگزار شد، گفت: بخش عظيمي از كمالات انساني در مواجهه با سختي ها؛ بارز مي شود كه تحول انسان از آن نشات مي گيرد.
وي افزوده شدن شرارت هاي دشمنان را سبب افزايش مقاومت ملي دانست و خاطر نشان كرد: شكست مفتضحانه آمريكا در صحراي طبس تلاش استكبار و مزدورانش را در يادها تداعي مي كند.
اين روحاني برجسته افزود: توقع دوستي داشتن از استكبار جهاني ساده لوحي محسوب مي شود و راه مقاومت و ايستادگي بهترين راه عقب  راندن  دشمن از مواضع خود است.
 حجت الاسلام والمسلمين "مير رحيمي " نيز در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمد منتظرقائم ، نتيجه مقابله انسان  با سختي ها را حيات جاويد دانست.
اين روحاني يزدي پنجم ارديبهشت سال 59 را نمونه الطاف خداوندي برشمرد .
وي وحدت و همدلي و انسجام ملي، تبعيت از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) و همچنين خدمت به مردم را از وظايف تمامي مسلمانان در عصر حاضر دانست.
ذكر مصيبت اهل بيت(ع) و سينه زني از ديگر برنامه هاي اين مراسم معنوي بود.