رئیس شورای اسلامی استان:

تعامل شوراهای استان و نمایندگان مجلس راهگشای بسیاری از مشکلات است

‌ رئیس شورای اسلامی استان گفت: تعامل شوراها و همفکری اعضای آنها با نمایندگان مردم در مجلس راهگشای بسیاری از مشکلات است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،‌ نشست شورای اسلامی استان با حضور اكثريت اعضا و دعوت قبلي از نمايندگان منتخب مردم در دوره يازدهم مجلس شوراي اسلامي در سالن کوثر استانداری برگزار شد.
"سيدمحمود ميرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان در این نشست تحقق شعار سال یعنی جهش توليد را در گرو تعامل، همفكري و پشتكار عمومي دانست و اظهار کرد: اين مهم با استفاده از پتانسيل شورا‌ها و توجه به ظرفيت هاي مجلس شورای اسلامی محقق مي شود.
رئيس شوراي اسلامي استان كاهش بروكراسي اداري را در سال جديد عاملي به عنوان كاهش هزينه هاي عمومي و استفاده حداكثري از ظرفيت هاي موجود دانست.
ميرابوالقاسمي در ادامه اين نشست خواستار تشكيل جلسات مشترک به صورت فصلي در جهت پیشبرد اهداف توسعه در استان و تحقق مطالبات مردمی از مجاری قانونی شد.
وی گزارشی از وضعیت پیگیری زمین جهت احداث خانه ملت در استان ارائه و خواستار همکاری و پیگیری نمایندگان استان در این راستا گردید.
رئیس شورای اسلامی استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و لزوم انجام امور مردم بر ضرورت تخصیص بودجه ازطرف دولت جهت ایجاد ساختار شهرهای هوشمند و استقرار دولت الکترونیک در کشور و مدیریت شهری شد.
میرابوالقاسمی در پایان از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: درجهت ایجاد توسعه متوازن و تخصیص اعتبار به‌صورت عادلانه در استان تمامی تلاش خود را به‌کارگیرند و در تصویب طرح‌ها و لوایح ارسالی ازسوی شورای عالی استان‌ها همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
"‌محمدرضا صباغيان" نماينده مردم ‌ شهرستانهای بافق، مهریز، خاتم، ابرکوه و ‌بهاباد در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش از عملكرد مجلس دوره دهم، تشكيل كارگروه هاي شهرستاني در راستاي شناسايي اولويت بندي ها و ارتباط با نمايندگان را خواستار شد.
"محمدصالح جوكار" ‌منتخب مردم يزد و اشكذر در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تشكر از تشكيل جلسه خواستار اولويت بندي مسائل و پيگيري آنها تا حصول نتيجه و توسعه استان شد.
"‌سید‌جلیل ميرمحمدي میبدی" منتخب مردم شهرستان هاي تفت و ميبد‌ در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار ارائه مشكلات استان همراه با پيشنهاد به نمایندگان مجلس شد.
گفتنی است در پايان این نشست پس از تبادل نظر بين اعضای حاضر در جلسه مقرر گردید به‌صورت فصلی جلسات مشترک ادامه یابد و در جلسه مجمع نمایندگان استان نیز رئیس شوراهای استان دعوت شود.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات