مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مطرح کرد:

تهيه و توزيع اقلام بهداشتی و سبد معيشتی ويژه كودكان كار

مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از تهيه و توزيع اقلام بهداشتی و سبد معيشتی به كودكان كار و خانواده‌های آنها خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌فخرالسادات خامسی" مديركل ‌دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: اقلام بهداشتي و سبد معيشتي در سه مرحله بين كودكان كار و خانواده هاي آنها توزيع شده است.
وی ادامه داد: ‌در مرحله اول با مشاركت اداره کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و اداره كل بهزيستي استان، تعداد ۵۴۰ بسته محتوي اقلام بهداشتي تهيه و با همكاري مركز ساماندهي كودكان كار آشيانه باران (موسسه مردم نهاد مددياران نوانديش ايساتیس) و با آموزش مسائل بهداشتي در اختيار كودكان كار و خانواده هاي آنها قرار گرفت.‌
عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان افزود: ‌در مرحله دوم از محل اعتبارات طرح‌هاي دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، تعداد‌ ۶۰ سبد معيشتي تهيه و بين خانواده هاي كودكان كار توزيع شد.
خامسی خاطرنشان کرد: سومين مرحله تهيه و توزيع ٢٠٠ سبد معيشتي از طرف خانه فرهنگ صدوقي ‌بود که به كودكان و خانواده هايشان تعلق گرفت.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در پایان سخنان خود گفت: در اين شرايط كه كودكان كار و خانواده هاي آنها در معرض آسيب ها و خطرات زيادي قرار دارند، مشكلات معيشتي و آموزش اصول بهداشتي به آنها در دستوركار مسئولان، خيرين و موسسات مردم نهاد استان قرار دارد و همچنان درحال پيگيري و رسيدگي است.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی‌★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات