استاندار یزد در ستاد تنظیم بازار استان یزد عنوان کرد:

توجه ویژه به اقشار آسیب پذیر در ماه رمضان، در دستور کار استان است

استاندار یزد با اشاره به شرایط کنونی کشور و تاثیر آن بر اقشار آسیب پذیر عنوان کرد: کمک ویژه به اقشار آسیب پذیر، با توجه به شرایط خاص کشور و کاهش جدی درآمد اقشار آسیب پذیر بسیار حائز اهمیت بوده و توجه به این اقشار در ماه رمضان نیز در دستور کار استان خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جلسه ستاد تنظيم بازار استان یزد که به منظور بررسي آخرين وضعيت بازار در آستانه ماه مبارك رمضان و انجام هماهنگي هاي لازم، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به نقش اصناف در کنترل بیماری کرونا، عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از اتحادیه ها به دلیل همکاری برای تعطیلی واحدهای صنفی و کمک به کنترل بیماری کرونا داشته باشیم.
وی با اشاره به شرایط کنونی کشور و تاثیر آن بر اقشار آسیب پذیر، عنوان کرد:  باید تمرکز توزیع اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان برای اقشار آسیب پذیر باشد و از ظرفیت نهادهای حمایتی، انجمن ها و تشکل های خیریه برای توزیع این اقلام استفاده شود.
استاندار در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: با توجه به درخواست های صورت گرفته، اعطای تسهیلات برای افزایش ظرفیت کشتارگاه مرغ در دستور کار استان است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات