استاندار یزد در ستاد کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان عنوان کرد:

جامعه نیازمند دمیدن روح تازه ای با عطر و بوی شهادت و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است

استاندار یزد با بیان اینکه برگزاری کنگره باید شروع یک حرکت جدید در استان باشد نه پایان یک فعالیت چندین ماهه، افزود: جامعه نیازمند دمیدن روح تازه ای با عطر و بوی شهادت و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است و باید از ابزارهای موجود برای تحقق این مهم بهره گرفته شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست ستاد کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد که به منظور ایجاد هماهنگی هایی در خصوص برگزاری این کنگره و با حضور اعضا و برگزار شد، با بیان اینکه هر چه از زمان جنگ فاصله بگیریم احساس نیاز بیشتری به شهدا و تبیین راه و مرام آنها برای الگوگیری به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم میکنیم، عنوان کرد: بازنمایی این اندیشه و مرام گره گشای بسیاری از مشکلات و چالش هاست.
وی با بیان اینکه برگزاری کنگره باید شروع یک حرکت جدید در استان باشد نه پایان یک فعالیت چندین ماهه، افزود: جامعه نیازمند دمیدن روح تازه ای با عطر و بوی شهادت و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است و باید از ابزارهای موجود برای تحقق این مهم بهره گرفته شود.
استاندار با بیان اینکه نباید تنها برگزاری کنگره شهدا هدف ما باشد، تصریح کرد: این کنگره باید وسیله ای برای توسعه، ترویج و تبلیغ راه شهدا و ایجاد تغییرات محسوس در حرکت جامعه باشد.
دکتر طالبی با اشاره به اهمیت جذب جوانان به کنگره شهدا تاکید کرد: باید  هنرنمایی و اقدامات  جدیدی برای معرفی شهدا و دفاع مقدس در این کنگره انجام دهیم تا بتوانیم جامعه و بخصوص جوانان را جذب کنیم.
گفتنی است رونمایی از پوستر کنگره و اعطای احکام روسا و دبیران کمیته های مختلف این کنگره از جمله دیگر برنامه های این نشست بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات