معاون پارلمانی رئیس جمهوری:

خدشه‌دار کردن وحدت ملّی حرکت در مسیر دشمنان نظام است

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در سخنرانی پس از خطبه‌های نماز جمعۀ یزد گفت: کسانی که قصد دارند انسجام و اتحاد ملّی را خدشه‌دار کنند در مسیر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کنند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، روز جمعه سوم دی ماه معاون پارلمانی رئیس جمهوری و هیئت همراه، استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و جمعی از مسئولان استان در نماز جمعه یزد به امامت «آیت‌الله محمدرضا ناصری» نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعۀ یزد در مسجد ملااسماعیل حضور یافتند.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری در این مراسم ضمن ابلاغ سلام گرم ریاست جمهور به مردم استان یزد گفت: مردم این استان، مردمی مؤمن، معتقد و ولایت‌مدار هستند و همواره به تدیّن، نجابت و تلاش شهره بوده‌اند.
«حسینعلی امیری» ادامه داد: استقبال و مهمان‌نوازی مردم یزد از «حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی» و کاروان تدبیر و امید در سفر به استان یزد در اسفند ماه سال گذشته همواره به عنوان یکی از خاطرات ماندنی و مراسم‌های ماندگار به ثبت رسیده و مسئولیت بزرگی برای دولتمردان در خدمت به شما مردم ایجاد کرده است.
وی افزود: استان یزد، دیار عالمان و بزرگان و اندیشمندانی مانند آیت‌الله طباطبایی یزدی(صاحب عروه)، آیت‌الله حائری یزدی(ره)، آیت‌الله شهید صدوقی(ره)، آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی(ره) و صدها فقیهی است که منشأ تحولات ارزشمندی برای اسلام و ایران بوده‌اند.
امیری ضمن تشریح شرایطی که دولت تدبیر و امید مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده گرفت، خاطرنشان کرد: در اواخر سال 91 و اوایل سال 92 مردم از تورم افسار گریختۀ 45 درصدی رنج می‌بردند و ثبات در اقتصاد کشور وجود نداشت.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: در آن زمان سایۀ تحریم‌های ظالمانه و قطعنامه‌های غیرعادلانه به حدّی بر نظام سنگینی می‌کرد که امکان ارتباط تجاری و اقتصادی با جامعۀ جهانی برای ما وجود نداشت.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری به تمام وعده‌هایی که به مردم داده، پایبند است و دولت تدبیر و امید در این سال‌ها در جهت سر و سامان دادن به اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید تلاش کرده که حاصل آن رشد اقتصادی 7 و 4 دهم درصدی بوده است.
امیری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت ملّی نیاز داریم و کسانی که سعی دارند دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند و انسجام و اتحاد ملّی را خدشه‌دار کنند در مسیر دشمنان نظام حرکت می‌کنند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات