درختکاری؛ سرمایه ای برای آیندگان

استاندار یزد با اشاره به جایگاه و اهمیت درختکاری در استان، عنوان کرد: محدودیت های منابع آبی نباید بهانه ای برای توقف درختکاری شود چرا که درختکاری یادگاری برای آیندگان بوده و نباید این مهم به فراموشی سپرده شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در حاشیه مراسم روز درختکاری که با حضور جمعی از مسئولین، در محل احداث پارک 1000 هکتاری یزد برگزار شد، با تشکر از تمامی افرادی که در ایجاد این پارک نقش آفرین هستند عنوان کرد: این پارک می تواند پارکی امید آفرین برای مردم استان باشد.
استاندار با اشاره به پایین بودن سرانه فضای سبز و مراکز تفریحی استان، تاکید کرد: یزدی ها نیازمند فضاهای تفریحی و سبز بیشتری هستند و در همین راستا باید از تمام توان و ظرفیت های استان برای افزایش فضاهای تفریحی بهره ببریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز درختکاری و اهمیت این روز، خاطر نشان کرد: محدودیت های منابع آبی نباید بهانه ای برای توقف درختکاری شود چرا که درختکاری یادگاری برای آیندگان است.
گفتنی است استاندار پیش از حضور در این مراسم و کاشتن درخت در محل احداث پارک 1000 هکتاری یزد، درختی را در حیاط استانداری یزد کاشت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات