درگیر شدن شوراها در مسائل روزمره مانع اثر گذاری آنها در جامعه می شود

استاندار یزد با اشاره به لزوم نقش آفرینی شورای اسلامی استان در مسائل کلان استانی گفت: درگیر شدن شوراهای اسلامی در مسائل روزمره مانع اثر گذاری آنها در جامعه می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های این شورا گفت: باید نقش آفرینی شورای استان را برای حل مسائل استانی ببینیم.
استاندار در خصوص الزامات نقش آفرینی شوراها در مسائل استانی گفت: دستگاه ها باید زمینه نقش آفرینی شورا ها را فراهم کنند ولی از آن مهمتر، نوع نگاه و کنش شوراهای اسلامی است که باید چنین جایگاهی را برای خود قائل باشند و در این راستا حرکت کنند.
وی افزود: درگیر شدن شوراها در مسائل روزمره مانع اثر گذاری آنها در جامعه می شود.
استاندار با بیان اینکه شورای استان یکی از بخش هایی که می تواند با فاصله گرفتن از مسائل روزمره به مسائل استانی بپردازد افزود: دیدگاه های اعضای شورا را در زمینه های مختلف پذیرا هستیم.
طالبی با اشاره به لزوم توجه ویژه ادارات و دستگاه ها به مباحث شورایی گفت: استانداری آمادگی تذکر به دستگاه هایی که به این موضوع توجه نمی کنند را دارد و موارد اینچنینی به استانداری منعکس شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات