به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمد رضا فلاح زاده " در این نشست که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به سوابق درخشان و پر افتخار سید محمد میرسعیدی معاون سابق خویش در عرصه های خدمتگزاری به مردم مسلمان کشورمان به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ایشان فردی متدین، ولایت مدار، متقی و مخلص است.
وی با بیان این مطلب که، بنده در سفرهای زیادی به منظور پیگیری امور استان با وی همسفر بوده ام و مطالبی را که عرض می کنم از روی شناخت و حقیقت است، خاطرنشان ساخت: میر سعیدی در حوزه فعالیت خود انسانی دلسوز، با برنامه، پیگیر و همراه با پشتکار فراوان بوده و همیشه برای انجام ماموریت ها و انجام وظایف محوله در تمامی ساعات شبانه روز آماده و مهیاست.
استاندار زحمات این مدیر متدین را قابل تقدیر دانست و از تلاش های بی وقفه او در زمینه های مختلف کاری تشکر نمود.
فلاح زاده در ادامه از "حیدر نوروزی" به عنوان چهره نام آشنای وزارت راه یاد کرد و با اشاره به افتخار آفرینی های ایشان در دوران انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس وی را مدیری فعال، پیگیر، با برنامه و خوش سابقه در مسئولیت های گذشته معرفی کرد.
وی با توصیه به نوروزی در زمینه بهره گیری از تجربیات ذی قیمت معاون سابق امورعمرانی خویش و فعالین عرصه عمرانی استان برای وی  در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و موفقیت کرد.