دبیر ستاد انتخابات استان:

دشمنان نظام نشاط و امنیت انتخابات را نشانه گرفته‌اند

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در نشست کمیته رصد و اطلاع رسانی اخبار فضای مجازی استان گفت: دشمنان نظام و انقلاب نشاط و امنیت انتخابات مجلس را نشانه گرفته‌اند اما مردم ایران با حضور گسترده پای صندوق‌های رای نقشه آنها را نقش بر آب می‌کنند.‌

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محمدعلی شاه حسینی" مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان در نشست کمیته رصد و اطلاع رسانی اخبار فضای مجازی استان که با حضور "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، جمعی از مسئولان و اهالی رسانه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد‌: ‌در مجموع ۱۵ هزار نفر در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همکاری دارند و تاکنون مشکل امنیتی که موجب خدشه‌دار شدن روند برگزاری انتخابات شود، گزارش نشده است.
شاه حسینی ادامه داد: بر اساس آخرین نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، صلاحیت ۶۰ درصد از سوی شورای نگهبان احزار و یا تایید شده است.
دبیر ستاد انتخابات استان افزود: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و دشمنان قسم خورده نظام چشم طمع به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس دوخته‌اند و به دنبال توطئه هستند که حضور مردم را کمرنگ نشان دهند.
وی خاطرنشان کرد:‌ دشمنان نظام و انقلاب نشاط و امنیت انتخابات مجلس را نشانه گرفته‌اند و مطالبی در کانال های ضد انقلاب رد و بدل می شود که مردم در این حماسه ملی شرکت نکنند اما ملت ایران با حضور گسترده پای صندوق‌های رای نقشه آنها را نقش بر آب می‌کند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: یکی از نشانه‌های مقبولیت هر نظام و حکومتی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است و مردم ایران نیز برای کوری چشم دشمنان، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور‌ی گسترده خواهند داشت.
شاه حسینی در پایان سخنان خود خواستار شد: رسانه‌ها از انتشار مطالب تفرقه انگیز که موجب دلسردی مردم از حضور در این آزمون ملی می‌شود، خودداری کنند و از انتشار اخباری که حیثیت و آبروی افراد را زیر سوال می برد، پرهیز ‌نمایند.
"‌مجید جوادیان زاده" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌استان نیز در این نشست بر ضرورت همگرایی رسانه‌های استان برای کمک به برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانون‌مند تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری  مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند ماه باید مورد توجه قرار گیرد.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: مجید پوراسماعیلی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات