دیدار فرمانده و معاونین نیروی انتظامی استان یزد با استاندار

سردار عباسعلی بهدانی فر، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد به همراه معاونین خود و به مناسبت هفته دولت و تبریک این هفته با استاندار یزد دیدار و گفتگو کردند.

 دکتر طالبی در این نشست با تشکر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت استان، خاطر نشان کرد: ارتباط خوب و تعامل موثر استانداری با نیروی انتظامی موجب تحقق بیش از پیش این مهم شده و نمود آنرا در مدیریت کم هزینه چالش‌های امنیتی در استان شاهد بودیم.
 وی با اشاره به بهبود آمارها در حوزه نیروی انتظامی و کاهش آمار جرم و جنایت در استان، عنوان کرد: این موضوع نشات گرفته از تلاش های بی دریغ نیروهای خدوم نیروی انتظامی استان است.
استاندار با بیان اینکه موفقیت های دولت و نیروی انتظامی در یک راستا تعریف می‌شوند، افزود : اگر دولت بتواند مشکلات و مسائل جامعه را کاهش دهد بار عمده ای از دوش نیروی انتظامی برداشته و در صورتی که نیروی انتظامی بتواند امکاناتی را برای خدمت دهی دولت فراهم کند، دولت می‌تواند وظایف خود را بهتر انجام دهد.
 بالاترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تامین رضایت مردم در حوزه های مختلف از جمله رسالت های نیروی انتظامی است، گفت: باید این احساس در مردم وجود داشته باشد که نیروی انتظامی حامی آنها بوده و از تمامی امکانات خود برای ایجاد آرامش آنها بهره خواهد گرفت.
استاندار با بیان اینکه در شرایطی هستیم که باید بیش از پیش شاهد همدلی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی و دولت باشیم، افزود : برخورد خوب و مناسب با مردم و گروه های مختلف موجب می‌شود آنها نیروی انتظامی را پناهگاه خود بدانند و اعتمادشان به دولت و نظام افزایش یابد.
وی در انتها خاطر نشان کرد : استانداری به منظور ارتقای جایگاه نیروی انتظامی و تامین امنیت استان همواره در کنار این نهاد خواهد بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات