به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این دیدار با اشاره به برگزاری کنگره شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی در سوم بهمن ماه گفت: سخنرانی حضرت آیت ا... حائری شیرازی و مداحی حاج صادق آهنگران و شعرخوانی حمید سبزواری در خصوص شخصیت والا و وارسته حضرت آیت ا... شهید صدوقی از جمله برنامه های کنگره گرامیداشت شهید صدوقی به شمار می رود.
وی همچنین از برگزاری 10 یادواره حضرت آیت ا... شهید صدوقی در شهرستانها توسط آموزش و پرورش در دوم بهمن ماه و یادواره جوانان و شهید صدوقی با سخنرانی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان کشور در چهارم بهمن ماه خبر داد.
استاندار یزد تاکید کرد: فعالیت کمیته های علمی و جمع آوری این کنگره تا سالگرد شمسی شهادت این بزرگوار ادامه خواهد داشت و اقدامات لازم به منظور تهیه سه کتاب در زمینه های فقاهت، مدیریت و خدمتگزاری این شهید والامقام انجام خواهد پذیرفت.
در ادامه این دیدار، مسئولین کمیته های برگزاری کنگره گرامیداشت شهید محراب حضرت آیت ا...صدوقی گزارشی از اقدامات خود را به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم ارائه کردند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد نیز توصیه ها و سفارشات لازم را به عوامل برگزاری کنگره ارائه و از خدمات مسئولین امر در این رابطه تقدیر و تشکر نمودند.