دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور با استاندار یزد

"مهراله رخشانی مهر" معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور و هیأت همراه در سفر خود به استان با "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی " در نشست مشترک با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان یزدی طی ده های اخیر ، عنوان کرد: باید امکانات و تجهیزات درخور این دانش آموزان در اختيارشان قرار گیرد.
 وی با اشاره به ظرفیت های بالای دانش آموزان مدارس فنی و حرفه ای استان، عنوان کرد: خواستار توجه ویژه و افزایش اعتبارات مدارس فنی و حرفه ای استان از سوی سازمان تجهیز و نوسازی هستیم.

 معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در این نشست با بیان اینکه مهمترین برنامه در حوزه خیری باید فرهنگ سازی و همراه کردن تمامی اقشار جامعه در امر مدرسه سازی باشد، عنوان کرد:  مدارس خشت به خشت ساخته می‌شوند و تمام مردم می‌توانند در بنا کردن آنها مشارکت داشته باشند.
 رخشانی مهر با اشاره به ظرفیت های خیری سرشار استان یزد عنوان کرد : در کنار اقدامات خیری، سازمان نوسازی و مدارس نیز بودجه های قابل توجهی را برای امر تجهیز و نوسازی مدارس در نظر گرفته است و آینده خوبی را در این حوزه برای یزد  متصور هستیم.

شایان ذکر است در این دیدار مسائل و مشکلات فضاها و پروژه های نیمه تمام آموزشی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور با نگاه ویژه ای ارتقای سرانه فضای آموزشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی استان یزد را در دستور کار قرار دهد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات