معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست ذیحسابان استان گفت:

ذیحسابان ناظران حین خرج دولت و مامور تحقق شعار دولت برای فساد ستیزی هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با اشاره به شعار شفافیت، پاکدستی، فساد ستیزی دولت سیزدهم بر رعایت قوانین و مقررات در حوزه مالی تاکید کرد و گفت: ذیحسابان به عنوان ناظران حین خرج دولت در دستگاههای اجرایی و  مامور تحقق شعار دولت هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ محمد علی شاه حسینی در نشست ذیحسابان استان افزود: نگرانی  ذیحسابان در زمینه ضرورت رعایت قوانین و مقررات مالی به جاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد اظهار داشت: فساد سیتزی ، شفافیت و پاکدستی شعار دولت است و مدیران باید بر این اساس حرکت کنند

وی با بیان اینکه از دیدگاهها و نظرات ذیحسابان حمایت می کنیم گفت:  انتظار ذیحسابان از اجرای صحیح قانون، هیچ منافاتی با تعامل، همدلی، همراهی ، راهنمایی و انعطاف پذیری ندارد.

معاون استاندار ضرورت توانمند سازی و آشنایی لایه های میانی و مدیران ارشد استان با قوانین و مقررات مالی را یادآور شد و از برگزاری دوره های آموزشی به منظور افزایش دانش مالی مدیران خبر داد و گفت: ذغدغه و نگرانی ذیحسابان را در این بخش با برگزاری دوره های آموزشی حل خواهیم کرد.

مهندس شاه حسینی در عین حال از ذیحسابان خواست با رعایت خط قرمز ها، تذکر، راهنمایی و مشورت دادن به موقع الزامات مالی، مدیران را در رسیدن به اهداف خود یاری رسانند و نگاه آنها طوری باشد که در جایگاه مدیر بودند چگونه عمل می کردند.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش بر هزینه کرد حداکثری اعتبارات عمرانی و هزینه ای دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت: برای تامین و جذب این اعتبارات تلاش های زیادی شده است و نباید اعتبارات در پایان سال مالی برگشت داده شود.

شاه حسینی اظهار امیدواری کرد: مشکلات در حوزه های مالی و ذیحسابان با تعامل و همکاری مدیران و ذیحسابان به حداقل برسد و نتیجه ان جذب کامل اعتبارات در راستای خدمت به مردم باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات