با حضور استاندار يزد بررسي شد؛

راهكارهاي تسريع در اجرايي نمودن تفاهم نامه با موسسه رويان

استاندار يزد هدف از برگزاري اين جلسه را سرعت بخشيدن به اجرايي شدن تفاهم نامه مذكور جهت تبديل شدن يزد به كانون مؤثري براي فعاليتهاي مؤسسه رويان دانست و ابراز اميدواري نمود تا اين امر، مقدمه انجام كارهاي بزرگ در استان باشد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد"سيدمحمد ميرمحمدي" صبح پنج شنبه 15 آبان ماه  در نشستي به منظور بررسي راهكارهاي تسريع در اجرايي شدن ايجاد نمايندگي مؤسسه علمي پژوهشي رويان در يزد با حضور رؤساي جهاد دانشگاهي و دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي(ره) استان كه در دفتر استاندار برگزار شد با تأكيد بر تسريع در عملياتي كردن تفاهم نامه امضاء شده ميان استانداري يزد، جهاد دانشگاهي استان و دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد از يك سو و مؤسسه رويان گفت : بايد پيگيري كنيم تا تفاهم نامه امضاء شده هرچه زودتر عملياتي و اجرايي شود.
استاندار يزد هدف از برگزاري اين جلسه را سرعت بخشيدن به اجرايي شدن تفاهم نامه مذكور جهت تبديل شدن يزد به كانون مؤثري براي فعاليتهاي مؤسسه رويان دانست و ابراز اميدواري نمود تا اين امر، مقدمه انجام كارهاي بزرگ در استان باشد.
در ادامه اين نشست، باسولي رييس جهاد دانشگاهي استان، ميرجليلي رييس دانشگاه علوم پزشكي شهيدصدوقي (ره) يزد و افلاطونيان از پزشكان مجرب استان و از همكاران مؤسسه رويان گزارشي از اقدامات و مباحث مربوط به اين امر را ارائه نمودند.
استاندار يزد پس از استماع مباحث مطروحه از سوي حاضرين و بيان زواياي مختلف بررسي اين موضوع و  در راستاي جمع بندي اين جلسه عنوان داشت : تعيين جانمايي مركز محل پيوند سلول و بانك خون عمومي در راستاي اجرايي شدن اين تفاهم نامه يكي از مواردي است كه بايد بررسي و در جلسه آتي ارائه شود.
وي همچنين تشكيل جلسه اي با حضور مجمع خيرين سلامت استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري را در جهت بررسي زمينه هاي همكاري اين مجمع در اجرايي نمودن اين طرح را خواستار شد.
عالي ترين مقام اجرايي استان همچنين خواستار انديشيدن تمهيداتي جهت جذب خيرين و ارائه راهكار فرهنگي جهت آشنايي هرچه بيشتر مردم استان با مفهوم توسعه پزشكي و خدمات مؤسسه رويان شد.
وي همچنين خواستار شناسايي امكانات  و فضاهاي علمي و پژوهشي رها شده و بلااستفاده استان و ارائه پيشنهاد لازم از سوي حاضرين به منظور بهره برداري حداكثري و افزايش بهره وري از اين فضاها شد.
ميرمحمدي افزود: در تفاهم نامه امضاءشده با مؤسسه رويان، 7 مورد مشخص شده و بايد با همكاري همه بخشهاي اين موارد عملي شود.
وي در پايان خاطرنشان ساخت : ظرفيت ها و امكانات بسيار خوبي از نظر علمي، پژوهشي و درماني در استان وجود دارد كه بايد براي بهره برداري مؤثر از آنها، سرعت عمل لازم بكار گرفته شود و اين امر به نقش آفريني دانشگاهها و مراكز علمي تحقيقاتي، پژوهشي و درماني استان بستگي دارد.
گفتني است در اين ديدار طالبي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد نيز حضور داشت و نقطه نظرات خود در راستاي تسريع در اجرايي شدن اين تفاهم نامه را ايراد نمود.

 

Jalrooya 1.jpg Jalrooya 2.jpg Jalrooya 3.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات