استاندار یزد عنوان کرد:

رتبه سوم استان یزد در کسب رضایتمندی فعالین اقتصادی از دستگاه های دولتی

استاندار یزد با استناد به گزارش ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی عنوان کرد: قرار گرفتن استان در بین سه استان برتر کسب رضایتمندی فعالین اقتصادی از دستگاه های دولتی، نشان از همراهی دستگاه ها با بخش خصوصی استان دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور جمعی از مسئولین استان و نمایندگان بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی در این نشست عنوان کرد: قرار گرفتن استان در بین سه استان برتر کسب رضایتمندی فعالین اقتصادی از دستگاه های دولتی، نشان از همراهی دستگاه ها با بخش خصوصی استان دارد.
استاندار با اشاره به توجه ویژه مسئولین استان به امر سرمایه گذاری گفت: در همین راستا در حال فراهم سازی زیرساخت ها در مناطق محروم و همچنین ایجاد 2 پهنه جدید در استان برای استقرار صنایع و توسعه سرمایه گذاری هستیم.
وی افزود: تمامی این موارد با لحاظ مسائل زیست محیطی و اولویت های استان اجرایی می شوند.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پراکنش واحدهای تولید برق در استان گفت: برنامه ریزی ها برای ایجاد واحدهای تولید برق به گونه ای باشد که امکان برق رسانی به مناطق با دسترسی ضعیف به برق وجود داشته باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات