استاندار یزد مطرح کرد:

رتبۀ پنجم استان در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی

استاندار یزد صبح پنج‌شنبه دوم دی‌ماه در بازدید از واحد تولید کاشی در شهرستان اشکذر گفت: استان یزد از نظر پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی در رتبه پنجم کشور قرار دارد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «سیدعلی عزالدینی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، «عباس حیدری» مدیرکل حوزۀ استاندار، «محمدعلی شاه‌حسینی» فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولان استان در حوزۀ صنعت و معدن از واحدهای مختلف شرکت کاشی عقیق در شهرستان اشکذر بازدید کردند و استاندار یزد در حاشیۀ این بازدید گفت: 50  درصد کاشی و سرامیک کشور در استان یزد تولید می شود.
«سیدمحمد میرمحمدی» با بیان اینکه در حال حاضر هیچ واحد تولید کاشی و سرامیک در استان تعطیل نشده است افزود : ورود محصولات بی کیفیت به بازار، برخوردار نبودن برخی واحدها از تکنولوژیهاي جدید و دست و پا گیر بودن برخی قوانین از مشکلات این واحدهاست.
وی ادامه داد: باید با تسهیل قوانین و تغییر تعرفه ها به نفع مردم زمینه فعالیت بیشتر کارخانجات و واحدهای تولیدی را فراهم کنیم.
میرمحمدی تصریح کرد: اگر مسوولان کارخانه ها نتوانند به موقع تسهیلات خود را دریافت کنند و سرمایه خود را به پول تبدیل کنند هر روز کار برای آنها سخت تر می‌شود بنابراین باید اعطای تسهیلات به موقع انجام شود.
استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: با رونق اقتصادی و ایجاد واحدهای جدید شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات