معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد:

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "غلامحسين دشتي" شنبه شب در جشن خانوادگي مديران و كارشناسان روابط عموميهاي استان  كه در تالار محبوب يزد برگزار شد، اظهار داشت: نقطه برجسته مديران و كارشناسان  روابط عمومي اينست كه به عنوان يك هنرمند مسئوليتهاي سنگيني در يك سازمان دارند و بايد با  خلاقيت و نوآوري پيام و رسالت يك مجموعه را به ديگران منتقل كنند.
وي افزود: از سوي ديگر روابط عموميها نيز بايستي با به كارگيري هنر خويش همه نيازها و قضاوتهاي لايه هاي مختلف اجتماعي را درك كرده و به موقع و با هنرمندي خاص به سازمان منتقل سازند.
رئيس شوراي اطلاع رساني استان خاطرنشان ساخت:  اين عصر كه عصر انفجار اطلاعات و پيشرفت علوم و فناوري است همچنان عصر ارتباطات ناميده مي شود چراكه رشد علمي و پژوهشي و پيوستگي دانش پژوهان، مطرح شدن سئولات به طور صحيح و انعكاس پاسخهاي صحيح ، همه محصول هنر ارتباطات و روابط عمومي است.
وي فعالان عرصه روابط عمومي را انسانهايي تيزهوش و توانمند توصيف كرد و جايگاه روابط عمومي را خطير و حساس خواند.
  دشتي در بخش ديگري از سخنان خود، تصريح كرد: اگر امروز نقش آفريني اسلام را در جهان مشاهده مي كنيم محصول يك پيام آوري است، بنابراين بايد پيام آوران جامعه نيز برجستگي خاصي داشته باشند.
معاون سياسي و امنيتي استاندار همچنين نقش خانواده  مديران و كارشناسان روابط عمومي را در ايجاد خلاقيت در روابط عمومي يادآور شد و افزود: نقش خانواده كه با افرادي با چنين جايگاهي در ارتباطند، نقشي پر اهميت است.
وي از دست اندركاران برگزاري اين مراسم تشكر و قدرداني كرد.
مشاور استاندار و دبير شوراي  هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد نيز در اين مراسم روز ارتباطات و روابط عمومي را گرامي داشت و هدف از برپايي چنين مراسمي را تقويت روحيه همدلي در خانواده بزرگ روابط عموميهاي استان و پاسداشت زحمات و تلاشهاي مديران و كارشناسان روابط عموميهاي استان عنوان كرد.
"سيد عبدالمجيد قائم محمدي" از شركت پيام تجاري يزد كه ميزبان جشن خانوادگي روابط عموميهاي استان يزد بود تشكر و قدرداني كرد.