به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده " روز جمعه در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و شهداي والامقام اين دوران، گفت: قداره بندان عالم به سركردگي شيطان بزرگ آمريكا،  جنگ تحميلي را عليه ايران اسلامي در 31 شهريور ماه 59 آغاز كردند.
استاندار يزد با اشاره به تجاوز ارتش عراق به خاك ايران اسلامي و اشغال مناطق مختلفي از كشورمان، به تشريح عمليات هاي دوران دفاع مقدس در طول 8 سال جنگ پرداخت.
وي ضمن اشاره به عمليات ثامن الائمه، طريق القدس، فتح المبين، بيت المقدس، رمضان، والفجر مقدماتي، والفجر 1 الي 8، كربلاي 1 الي 5، كربلاي 8، كربلاي 10 و مرصاد ياد و خاطره شهيدان و رزمندگان صحنه هاي جهاد و شهادت را گرامي داشت.
فلاح زاده خدامحوري، توسل مداري و ولايت پذيري را از خصوصيات بارز رزمندگان اسلام دانست و افتخار آفريني تيپ هميشه سرافراز 18 الغدير استان را يادآور شد.
ناتوي فرهنگي و تحريم اقتصادي از ديگر نكات مورد اشاره عالي ترين مقام اجرايي استان بود.
وي در اين رابطه گفت: استكبار جهاني پس از ناكامي از پيروزي در جنگ تحميلي قصد دارد با تهاجم اقتصادي، نظام مقدس جمهوري اسلامي را شكست دهد اما ملت سرافراز ايران اسلامي به خواست خدا و تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي ( مد ظله العالي ) با اقتصاد مقاومتي توطئه آنان را خنثي خواهند كرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به اينكه توهين صهيونيست غاصب و آمريكاي جنايتكار و ساير كشورهاي غربي به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص)، در زمان خود پيامبر توسط كافران نيز وجود داشته است، افزود: مردم مسلمان جهان با وحدت خود و حضوردر راهپيمايي اعتراض آميز در سرتاسر جهان انزجار خود را از استكبار جهاني نشان دادند و انشاالله با تحقق وعده الهي در خصوص رسيدن حكومت زمين به صالحان، عدل الهي برقرار خواهد شد.
در اين مراسم كه نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد، استاندار، نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي، فرماندهان نظامي و انتظامي و جمعي از مردم يزد در آن حضور داشتند نيروهاي مسلح استان يزد به اجراي رژه پرداختند.
يگان هاي نمونه و منتخب نظامي و انتظامي از مقابل جايگاه رژه رفته و گوشه اي از اقتدار نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي را به نمايش گذاشتند.