فرماندار تفت:

سرشماری عمومی کشاورزی زمینه را برای تدوین سیاست های مهم و موثر در این بخش فراهم می آورد

فرماندار تفت در نشست معارفه معاون فنی و اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی سال 93 که با حضور مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری برگزار شد بر آمادگی کامل شهرستان تفت برای انجام موفق این طرح عظیم ملی تاکید کرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد به نقل از ستاد اطلاع رسانی سرشماری عمومی کشاورزی تفت، "محمود زارع" در ابتدای این نشست که در محل فرمانداری تفت برگزار شد با اشاره به جایگاه مهم آمار و اطلاعات در برنامه ریزی های کلان گفت: آمار متقن، صحیح و بروز، پایه و زیربنای اصلی برنامه ریزی هاست لذا جمع آوری اطلاعات صحیح در بخش های مختلف باید با جدیت و جامعیت لازم انجام پذیرد.
فرماندار تفت با بیان این که  حوزه کشاورزی یکی از مهم ترین حوزه هایی است که نیازمند تدوین برنامه ریزی و سیاست گذاری های دقیق می باشد ادامه داد: اجرای طرح ملی سرشماری عمومی کشاورزی سال 93 گام مهمی در جهت ارزیابی دقیق و مناسب تر از این حوزه حساس است و زمینه را برای تدوین سیاست های مهم و موثر در این بخش فراهم می آورد.
زارع با بیان این که سرشماری عمومی کشاورزی 1393 به عنوان چهارمین سرشماری از این نوع به شمار می آید افزود: سرشماری کشاورزی از بزرگترین طرح های آماری ملی است که در سراسر کشور و به صورت همزمان به مرحله اجرا گذاشته می شود.
فرماندار تفت با بیان این که سرشماری عمومی کشاورزی 93 مجموعه وسیعی از اطلاعات مورد نیاز را برای برنامه ریزی های کشاورزی طی سال های بعد فراهم می آورد خاطرنشان کرد: این آمار و اطلاعات کاملا محرمانه است و به صورت فردی در اختیار هیچ نهادی قرار نمی گیرد.
 مدیر کل آمار و اطلاعات وGIS  استانداری یزد نیز در این نشست با بیان این که سرشماری عمومی کشاورزی سال 93 به صورت الکترونیکی و با استفاده از رایانه قابل حمل اجرا  خواهد شد گفت: هدف از اجرای طرح، شمارش همه بهره برداران کشاورزی کشور و استان و ثبت خصوصیات هر یک به طور جداگانه است
 "حمید فخرالدین" ادامه داد: سرشماری عمومی کشاورزی سال 93 همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز از پنجم مهر آغاز و به مدت 43 روز ادامه خواهد داشت.
در ادامه این نشست محمد حسن زارع به عنوان معاون فنی و اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی سال 93 در شهرستان تفت معارفه شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات