سرمایه اجتماعی استان وامدار پزشکان متعهدش

استاندار یزد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شکل گیری برند قابل اعتماد بودن یزدی ها به دلیل وجود پزشکان توانمند در استان است، افزود: سرمایه اجتماعی خود را وامدار پزشکان و کادر درمانش است.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی»  به منظور تبریک روز پزشک و تشکر از زحمات پزشکان پر تلاش یزدی، در بیمارستان شهید صدوقی حضور یافت و از برخی از پزشکان این بیمارستان تجلیل به عمل آورد.
دکتر طالبی در جریان این برنامه با گرامی داشت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و تبریک روز پزشک، عنوان کرد: بر خود لازم دانستم با حضور در محل خدمت پزشکان عزیز و با توجه به تلاش های خستگی ناپذیر همیشگی آنها، از زحماتشان تقدیر و تشکر کنم.
 استاندار با اشاره به فداکاری های پزشکان در جریان مبارزه با بیماری کرونا، عنوان کرد: پزشکان و همه کادر بهداشت و درمان استان با زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر خود، نقش محوری ای در کنترل بیماری کرونا و کسب جایگاه مناسب استان بین دیگر استان های کشور در این زمینه را داشتند.
 وی افزود : امیدواریم با تدبیر و مدیریت خوبی که در مجموعه استان وجود دارد، شاهد شرایط بهتری نیز باشیم.
استاندار با اشاره به زحمات پزشکان و کادر درمان استان پیش از همه گیری شیوع کرونا، گفت: این اقدامات  موجب شد یزد به عنوان قطب پزشکی کشور شناخته شود.
 وی با بیان اینکه یزد، سرمایه اجتماعی خود را وامدار پزشکان و کادر درمانش است، افزود: بخش قابل توجهی از شکل گیری برند قابل اعتماد بودن یزدی ها به دلیل وجود  پزشکان توانمند در استان است.
وی در انتها ابراز امیدواری کرد که با همین سرمایه اجتماعی و عزم و اراده پزشکان و کادر درمان استان بتوانیم نام یزد را در سطح منطقه و حتی جهان مطرح کنیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات