استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مطرح کرد:

سوم خرداد تجلی اراده یک ملت برای دفاع از هویت و تمامیت ارضی است

استاندار یزد با بیان اینکه آنچه در واقعه باشکوه سوم خرداد بیش از هر چیز دیگری به چشم می خورد همدلی همه آحاد مردم است، تاکید کرد: سوم خرداد تجلی اراده یک ملت در دفاع از هویت و تمامیت ارضی کشور بوده و این فتح بزرگ روحیه ای را به مردم و رزمندگان داد که تا پایان جنگ همراه آنها بود و موجبات پیروزی نهایی در مقابل دشمن را فراهم آورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جلسه شورای هماهنگی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که به منظور انجام هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد و دیگر مراسم مرتبط، با حضور اعضای شورا و حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران، برگزار شد، با بیان اینکه سوم خرداد تجلی اراده یک ملت در دفاع از هویت و تمامیت ارضی کشور بوده و آنچه که در این واقعه باشکوه بیش از هر چیز دیگری به چشم می خورد همدلی همه آحاد مردم می باشد، عنوان کرد: این فتح بزرگ روحیه ای را به مردم و رزمندگان داد که تا پایان جنگ همراه آنها بود و موجبات پیروزی نهایی در مقابل دشمن را فراهم آورد.
 دکتر طالبی ادامه داد: ما در شرایط کنونی و برای مبارزه با بیماری کرونا به ایجاد روحیه های اینچنینی نیاز داریم و با همبستگی اجتماعی مردم علیه این بیماری و از طریق ایجاد فضای همدلانه در فضای مجازی و  بهره گیری از ابزارهای نوین، باید این روحیه را ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه فرمانداران تا یک ماه آینده برنامه خود را برای تکمیل یادمان های شهدا در شهرستان ها تدوین و ارائه نمایند، افزود: این یادمان ها باید با محوریت فرمانداری ها  و با همکاری شهرداری ها، دهیاری ها و همچنین مشارکت بخش خصوصی تا پایان سال 99 تکمیل شوند.
استاندار با اشاره به لزوم استخراج میزان و چگونگی ایفای نقش سازمان ها و ادارات در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: باید با همکاری مرکز اسناد، کار پژوهشی ای برای استخراج میزان نقش آفرینی ادارات انجام شود.
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ثبت خاطرات دفاع مقدس اقدامی لازم است، گفت:  بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس طرحی را برای این اقدام ارزنده آماده کند تا بر اساس آن اقدامات لازم صورت گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات