استاندار یزد در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان مهریز عنوان کرد:

شناسایی ظرفیت های توسعه ای یزد برای تحقق جهش تولید در دستور کار دستگاه های استان

استاندار یزد با اشاره به اهمیت فراهم سازی زیرساخت ها برای تحقق شعار سال، عنوان کرد: در همین راستا در درجه اول شناسایی ظرفیت های توسعه ای یزد برای تحقق جهش تولید در دستور کار دستگاه های استان قرار گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان مهریز با بیان اینکه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید نامگذاری شده در درجه اول ظرفیت‌های توسعه تولید در استان شناسایی می‌شود، افزود: تلاش برای رونق تولیدات و فعال شدن واحد‌های تولیدی باید مضاعف شود.
استاندار با بیان اینکه بسیاری از واحد‌های صنعتی و اقتصادی استان یزد از توان و پتانسیل جهش تولید برخوردار هستند، ادامه داد: با حمایت‌های جزئی و اصلاح برخی از فرآیند‌ها می توان گام های مهمی در راستای اشتغال زایی و تحقق جهش تولید برداشت.
استاندار یزد با تاکید بر لزوم رفع برخی از محدودیت‌ها و موانع پیش روی تولید در استان، اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها در این راستا بازدید از صنایع و آشنایی نزدیک با ظرفیت‌های آن‌ها و رفع موانع پیش روی این صنایع بوده تا بتوان با برنامه ریزی مناسب و با هم فکری همه دستگاه‌ها و صاحب نظران استان، برنامه ای قوی و مدون برای جهش تولید در ماه‌های ابتدای سال جاری تدوین نمود.
استاندار یزد در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان مهریز به بازدید از یک واحد تولیدی دانش بنیان محلول های ضدعفونی کننده پرداخت.
دکتر طالبی در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات شرکت های تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در شرایط بحران کرونا ، عنوان کرد: بیماری کرونا باعث شد برخی از ظرفیت‌های استان در بحث تولید مواد ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی بهتر شناسایی شده و واحد‌ها به سمت و سوی تامین نیاز‌های استان بروند.
وی با اشاره به لزوم ادامه حمایت ها از شرکت‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی در استان افزود: امیدواریم همه نیاز‌های استان در این بخش را با کمک متخصصان و ظرفیت‌های خیلی خوب واحد‌های تولیدی، تامین کنیم و علاوه بر تامین نیاز کشور، شاهد صادرات این مواد به دیگر کشورها نیز باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات