شهید رئیسی شخصیتی کاملاً شبیه آیت‌الله بهشتی داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزدگفت: شهید رئیسی در تمام ابعاد شخصیتی کاملاً شبیه به آیت‌الله بهشتی داشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی‌اکبر عزيزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که توسط زرتشتیان یزدی برگزار شد، با اشاره به اینکه شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی دقیقاً شبیه به آیت‌الله شهید بهشتی داشت، گفت: شهید رئیسی به‌مانند شهید بهشتی، پرکار، مردمی و با همان سبک و مرام بود و کاملاً ولایت‌پذیر بود و به محرومان توجه خاص داشت و مسائل و مشکلات محرومان را درک می‌کرد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی به معنای واقعی مردمی بود و با تشییع‌جنازه و مراسماتی که در سراسر کشور گرفته شده مشخص شد علی‌رغم تهمت‌هایی که علیه ایشان در فضای مجازی مطرح شده بود؛  ولی بسیار در میان مردم محبوب بود.

 معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار یزد با تأکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی قرار بود دو هفته آینده سفر سوم خود را در زمان ریاست‌جمهوری انجام دهد، تصریح کرد: پروژه انتقال ۲۰ میلیون مترمکعب آب از دریا به یزد و همچنین افتتاح چندین پروژه بزرگ صنعتی و معدنی از جمله برنامه‌هایی که برای سفرایشان به یزد در نظر گرفته شده بود.

عزیزی با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی برای کشور بسیار اثرگذارتر از آیت‌الله رئیسی خواهد بود، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی به اقشار و ادیان مختلف احترام می‌گذاشتند و در سفرهای استانی به مسئولان تأکید می‌کردند که حتماً نظرات، پیشنهادها و مشکلات ادیان مختلف شنیده و به ایشان منتقل و برای آنها چاره‌اندیشی شود.

عزیزی در پایان گفت: این اطمینان را به تمام مردم ایران و به‌ویژه مردم یزد می‌دهیم عهدی که با شهید رئیسی بسته ایم تا در خدمت مردم شریف استان باشیم پایبند خواهیم بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات