رئیس شورای اسلامی استان:

شوراها در سنگر همدلی، همراه با مردم هستند

رئیس شورای اسلامی استان با تاکید بر ضرورت تدوین طرح‌های حمایتی با توجه به بروز و شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: شوراها در سنگر همدلی همراه با مردم هستند.

‌به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، چهل و ششمين جلسه شورا‌ی اسلامی استان با حضور اكثريت اعضا و دعوت قبلی از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت الله صدوقی(‌ره) يزد در سالن کوثر استانداری برگزار شد.
"‌سیدمحمود میرابوالقاسمی" در ابتدا‌ی اين نشست با بيان اهميت كار جامعه پزشكي در مقابله با ويروس كرونا، ‌گفت: ‌جامعه پزشكي کشور و استان در آزمون رشادت، فداكاري و غيرت به لطف خداوند منان سربلند بيرون آمدند.
میرابوالقاسمی همچنین از زحمات استاندار یزد و اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تشکر و قدرانی کرد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با کمک های خالصانه مردم یزد به نیازمندان در مقابله با ویروس کرونا، ‌ادامه داد‌: یاری رساندن به هم‌نوعان و حس همدلی و وفاق از خصیصه های دیرینه مردم استان یزد ‌است.
رئیس شوراهای اسلامی استان با توجه به اهميت كار پزشكان و كادر بهداشت و درمان استان خواستار تهيه طرح های حمايتي از اين قشر زحمت كش شد و تصریح کرد: شوراها در سنگر همدلي و مواسات همراه با مردم هستند.
‌"‌محمود نوری شادكام" معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این نشست با ارائه آمار‌های رو به بهبود وضعيت ‌بیماران مبتلا به كرونا در استان، ‌گفت:‌ کادر بهداشت و درمان استان از همان ابتدای بروز بیماری کرونا با تمام ظرفیت و توان خود در خدمت مردم بودند و استان یزد توانست علی‌رغم اینکه در اوایل جزو استان‌های پرخطر در رابطه با شیوع ویروس کرونا بود؛ این بیماری را مدیریت و کنترل کند و اگر همراهی مردم در طرح فاصله‌گذاری هوشمند ادامه داشته باشد ارديبهشت ماه خبرها‌ی خوبی برای مردم در رابطه با مهار و کنترل ویروس کرونا خواهیم داشت.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات